Menu

تریلر جدید Atomic Heart جلوه‌های ری تریسینگ بازی را نشان می‌دهد

استودیوی روسی Mundfish تریلر جدیدی از گیم‌پلی بازی Atomic Heart را منتشر کرده که جلوه‌های بصری جذاب و چشم نواز تکنولوژی رهگیری پرتو در بازی را نشان می‌دهد.

استودیوی ماندفیش ویدیو جدیدی از محیط بازی جدید Atomic Heart را منتشر کرده که در نگاه اول کمی عجیب و متفاوت به‌نظر می‌رسد. این ویدیو با گفتگویی درباره یک شبکه عصبی به‌نام «The Collective» و «برنامه‌ای برای واکسیناسیون جهانی پلیمر» آغاز می‌شود که براساس عنوان این ویدیو، ظاهراً خیلی خوب پیش نمی‌رود. صرف‌نظر از موضوع داستان بازی، Atomic Heart از نظر جلوه‌های گرافیکی بسیار زیبا و سطح بالا به‌نظر می‌رسد. اگر سیستم مورد استفاده شما از یک پردازنده‌ی گرافیکی قدرتمند انویدیا با قابلیت پشتیبانی از DLSS و ری تریسینگ برخوردار است، می‌توانید از ویژگی‌های جذاب این بازی بهره‌مند شوید.

بازی اتمیک هارت علاوه‌بر پلتفرم پی سی و کنسول‌های نسل هشتم، برای عرضه روی پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس نیز برنامه‌ریزی شده است. استودیوی ماندفیش نیز هنگام معرفی بازی جدید خود به‌طور ویژه روی ویژگی‌های نسل جدید آن تمرکز می‌کند. یکی از توسعه‌دهندگان این بازی در مصاحبه با وبسایت IGN می‌گوید:

«بازی جدید ما با بهره‌گیری از حافظه SSD پرسرعت کنسول‌های جدید، تقریباً زمان لودینگ نخواهد داشت. علاوه‌براین، سخت‌افزار کنسول‌های نسل جدید امکان ارائه یک تجربه به مراتب واقع‌گرایانه‌تر را در بحث جلوه‌های بصری بازی فراهم می‌کند. درواقع دیگر نیاز نیز که در نسخه کنسولی بازی‌ها با پایین‌ آوردن سطح گرافیکی بازی برای تطبیق با توانایی‌های سیستم تلاش کنیم. این یکی از مواردی است که لزوم توجه به آن در نسل فعلی به‌شدت احساس می‌شد.»

بازی Atomic Heart اولین‌بار در سال ۲۰۱۸ معرفی شد؛ برخی از کارشناسان بازی‌های ویدیویی این بازی را با آثاری همچون Metro 2033، Metro 2033 و Fallout مقایسه کرده و البته به ایده‌ای منحصر‌به‌فرد سازندگان آن نیز پرداخته‌اند. در کل انتظار می‌رود که جدیدترین اثر استودیوی روسی ماندفیش، تجربه متفاوت و درگیر کننده‌ای از سبک اکشن و نقش آفرینی را به مخاطبان خود ارائه کند. «قلب اتمی» در تاریخ نامعلومی از سال ۲۰۲۱ منتشر خواهد شد.

منبع: زومجی