Menu

سونی تاریخ انتشار بازی‌ های PS5 را از تریلر CES 2021 حذف کرد

شرکت سونی جزئیات زمان انتشار بازی‌ها را از تریلر رویداد CES 2021 خود پاک کرد و تریلر تازه تنها جزئیاتی از بازی‌های فرست-پارتی را نشان می‌دهد.

هفته‌ی پیش شرکت سونی تریلری در زمان برگزاری رویداد CES 2021 منتشر کرد که جزئیات زیادی از بازی‌های آتی شرکت‌ها و تاریخ انتشار برخی از آن‌ها را نشان می‌داد. حالا در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که سونی به عقب بازگشته و تاریخ انتشار بسیاری از بازی‌ها را از تریلر رویداد CES 2021 حذف یا عوض کرده است. در نوشته‌های ریز بخش پایینی تریلر اصلی متوجه خواهید شد که سال ۲۰۲۳ میلادی برای عرضه‌ی بازی Pragmata شرکت کپکام درج شده است؛ با اینکه این اثر قبلاً برای انتشار در سال ۲۰۲۲ در نظر گرفته شده بود. همچنین ژانویه‌ی ۲۰۲۲ (دی یا بهمن ۱۴۰۰) برای انتشار بازی Project Athia شرکت اسکوئر انیکس تعیین شده بود که توسعه‌ی آن برعهده‌ی استودیوی لومینوس پروداکشنر است. افزون‌بر این، بازی یادشده برای مدت ۲ سال در انحصار زمانی شرکت سونی خواهد بود.

در تریلر اصلی، تاریخ انتشار دقیق‌تری نیز برای بازی Kena: Bridge of Spirits درج شده بود. پیش از این تنها به ذکر «بهار سال جاری» برای عرضه‌ی این بازی بسنده شده بود، اما تریلر مورد بحث به انتشار آن در مارس ۲۰۲۱ (اسفند ۱۳۹۹ یا فروردین ۱۴۰۰) اشاره داشت. در تریلر اصلی تاریخ ۲۹ اسفند ۱۳۹۹ (۱۹ مارس ۲۰۲۱) برای انتشار بازی Returnal، ژوئن ۲۰۲۱ (خرداد یا تیر ۱۴۰۰) برای انتشار بازی Solar Ash، ژوئیه‌ی ۲۰۲۱ (تیر یا مرداد ۱۴۰۰) برای انتشار بازی Little Devil Inside و اکتبر ۲۰۲۱ (مهر یا آبان ۱۴۰۰) برای انتشار بازی‌های Stray و Ghostwire Tokyo تعیین شده بود. برای کسانی که می‌خواهند نگاهی به این موارد در تریلر اصلی داشته باشند، تصویری از آن در ادامه قابل مشاهده است.

اکنون شرکت سونی باری دیگر تریلر رویداد CES 2021 خود را در کانال یوتیوبش بارگذاری کرده است، اما این‌بار تنها جزئیات مربوط‌به بازی‌های فرست-پارتی آن‌ها در بخش انتهایی تریلر دیده می‌شود. همان‌طور که در ادامه می‌توانید به تماشای آن بپردازید.

به احتمال فراوان، جزئیات پیشین نباید به این زودی‌ها در دسترس عموم قرار می‌گرفت. البته ذکر این نکته خالی از لطف نیست که یک اشتباه تایپی در تریلر اصلی وجود داشت و کلمه‌ی January به اشتباه در آن به‌شکل Januray نوشته شده بود. شما می‌توانید در صورت تمایل نظرات خود را درباره‌ی این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.