Menu

همه چیز درباره فصل هفتم سریال The Flash | فصل 7 فلش کی شروع میشه؟

شبکه CW سریال‌های کامیک دی سی را بعد از سال متفاوت 2020 یک بار دیگر به تلویزیون باز می‌گرداند، اما مسیر بازگشت فصل هفتم سریال The Flash وارد پیچ ناخوشایندی شده است. با مثبت اعلام شدن تست کرونایی اعضای تیم سریال فلش، استودیوی برادران وارنر تولید فصل 7 فلش را به طور موقت متوقف کرد. با سایت پلی مگ همراه باشید.

در حار حاضر این استودیو در حال بررسی است که این مسئله چگونه روی برنامه‌های قبلی فیلمبرداری سریال فلش اثرگذار است. هنوز مشخص نشده که این مسئله روی تاریخ بخش فصل هفتم سریال The Flash در فوریه اثر می‌گذارد یا خیر. طبق گفته‌ی سایت ددلاین، بیماری کرونا در اعضای تیم این سریال بدون نشانه بوده و فقط به خاطر آزمایش‌های دقیق صحنه فیلمبرداری، از وضعیت آن‌ها مطلع شده بودند.

هر آنچه باید از فصل هفتم سریال The Flash بدانید

تاریخ پخش فصل 7 فلش چه زمانی است؟

بازگشت فصل هفتم سریال The Flash با توجه با شیوع ویروس کرونا با تاخیر قابل توجهی روبه‌روست. قسمت‌ها و فصل‌های قبلی این سریال معمولاً از اوایل ماه اکتبر آغاز می‌شد. هرچند، به خاطر به خطر افتادن امنیت فیلمبرداری در محیط کرونایی، پخش فصل آتی این سریال در روز سه‌شنبه و 23 فوریه سال 2021 (5 اسفند 1399) آغاز می‌شود.

تاریخ انتشار فصل 7 سریال Flash
تاریخ انتشار فصل 7 سریال Flash

طبق گزارش ددلاین، برنامه فیلمبرداری استودیوی برادران وارنز برای ادامه سریال فلش این بود که فصل هفتم سریال The Flash را در اوایل ماه اکتبر و در ونکوور کانادا از سر بگیرند و انتظار داشتند آن را تا ماه مه ادامه دهند.

بازیگرانی که از آمریکا به محل فیلمبرداری می‌رفتند، باید به مدت دو هفته منزوی می‌ماندند. هرچند، شیوع ویروس کرونا در کانادا کمتر است. بنابراین، این مسئله تیم ساخت فصل 7 فلش را خوش‌بین می‌کند تا فیلمبرداری خود را بدون هیچ مشکلی ادامه دهند.

در فصل 7 فلش شاهد چه اتفاقاتی هستیم؟

به گزارش Flickering Myth، داستان فصل 7 فلش، امیدوارکننده، هیجان‌انگیزتر و غافلگیری‌های زیادی برای طرفداران دارد …

بعد از صحنه‌های اوج و هیجان‌انگیز فصل گذشته، میرور مستر (Mirror Master) با بازی افرات دور پیروز را دیدیم که در سنترال سیتی ایستاده بود. فلش هم برای جلوگیری اقدامات او باید گروهش را جمع می‌کرد تا راهی برای برقراری ارتباط با همسر گمشده‌اش، آیریس وست آلن با بازی کندیس پتن پیدا کنند …

«فلش در نهایت میرور مستر را شکست می‌دهد، اما او با این کار تهدیدهای قدرتمندتر و ویرانگر سنترال سیتی را آزاد می‌کند؛ تهدیدی که تیم و ازدواجش را بر هم می‌زند.»

هرچند که طرفداران انتظار داستان‌های مشابه اکشن و شرورانه‌ی عجیب و غریبی را داشتند، اما ویروس کرونا روی ساختار خط داستانی فصل هفتم سریال The Flash اثر گذاشته است. این هم به این خاطر است که اپیزودهای برنامه‌ریزی‌شده در پایان فصل ششم سریال فلش به نوعی در ابتدای فصل 7 فلش اضافه شدند و روایت معمول سریال فلش را غیرمعمول ساخته است.

داستان و اتفاقات فصل هفتم سریال فلش
داستان و اتفاقات فصل هفتم سریال فلش

اریک والاس، شورانر سریال در مصاحبه‌ای با TV Line توضیح داد:«به خاطر اینکه این سریال فلش است، در پایان هر فصل با پیچ و خم بزرگی روبه‌رو هستیم که به نوعی در شروع هر فصل با آن مواجه می‌شویم. این بیماری واقعا روی خط داستان فصل هفتم سریال The Flash تاثیر می‌گذارد.»

هرچند، طرفداران سریال فلش نباید بترسید! تیم این سریال محبوب خوش‌بین هستند که این تغییر غیرمنتظره می‌تواند به یکی از بهترین سال‌های آن‌ها منجر شود و آن‌ها را به سمت تجربیات بیشتری سوق دهد.

والاس اضافه کرد:«در بین وحشت و تراژدی‌های بیماری کرونا و با توجه به غیرقابل پیش‌بینی بودن روایت، ما خوش‌بین هستیم که می‌توانیم تفکرمان را به چیزهای اندکی از فصل هفتم سریال The Flash تغییر دهیم.»

بازیگران فصل 7 فلش چه کسانی هستند؟

گرنت گاستین (Grant Gustin) لباس قرمزش را در فصل هفتم سریال The Flash به تن خواهد کرد که بار دیگر درگیری او با میرور مستر و دشمنان کاملا جدیدیش را شاهد خواهیم بود. کندیس پتن در نقش همسرش، آیریس وست آلن، به همراه کارلوس والدس و تام کاوانا به عنوان متحدان فوق‌العاده قدرتمند در نقش‌های سیسکو رومن و نش ولز باز می‌گردند.

نویسندگان برای دانیل پنابیکر، بازیگر نقش کیتلین اسنو برنامه ریزی کرده بودند، اما در طول فصل هفتم سریال فلش به مرخصی بارداری رفته بود. هرچند، به دلیل تاخیرات در فیلمبرداری سریال فلش امکان دارد برای اپیزودهای بیشتری باز گردد. باید دید که این سریال با تجهیزات خود چگونه با این موقعیت مقابله می‌کند.

بازیگران فصل هفتم سریال The Flash
بازیگران فصل هفتم سریال The Flash

انتظار می‌رود جسی ال مارتین در نقش پدر خواند بری، یعنی جو وست، دانیله نیکولت در نقش وکیل مدافع سیسل هورتون، کایلا کامپتون در نقش گزارشگر سخت آلگرا گارسیا و براندون مک‌نایت در نقش چستر چی پانک را در فصل هفتم سریال The Flash ببینیم.

در پی «بحران زمین‌های بی‌نهایت» سریال فلش، مشخص نمی‌شود که سرنوشت جی گریگ با بازی جان وسلی شیپ چه می‌شود، چون واقعیت او یکی از واقعیت‌هایی بود که نتوانست بدون صدمه آن را انجام دهد.

با این حال، این بازیگر در مصاحبه‌ی اخیرش به Den of Geek گفت:«می‌دانم که جی گاریک برخواهد گشت، اما قرار بود در مرحله بعدی داستان قرار بگیرند. همانطور که می‌دانیم به خاطر بیماری کرونا، نتوانستند در پایان فصل ششم حضور داشته باشند. بنابراین، مجبور هستند بعضی چیزها را نادیده بگیرند. اریک والاس گفته که می‌خواهد درباره برخی ایده‌های ادامه‌ی حضور جی گاریگ با من صحبت کند.»

آخرین اخبار سینما و تلویزیون را از سایت پلی مگ دنبال کنید:

آیا سریال فلش را تماشا کرده اید؟
از فصل هفتم The Flash چه انتظاراتی دارید؟

منبع: پلی مگ

5 / 5 ( 1 امتیاز )

The post همه چیز درباره فصل هفتم سریال The Flash | فصل 7 فلش کی شروع میشه؟ appeared first on پلی مگ: تازه های سینما و بازی.