Menu

فصل دوم سریال Solar Opposites تایید شد | تاریخ انتشار فصل 2 مخالفان خورشیدی

می‌خواهیم یک سوال سریع از شما بپرسیم. در حال حاضر چه حسی دارید که روی زمین زندگی می‌کنید؟ ممکنه جواب‌تان این باشد که نه خیلی خوب، ممنون که پرسیدی؟ کوروو، بیگانه اصلی جاستین رویلند در فصل دوم Solar Opposites همین سوال را می‌پرسد. سرویس پخش این سریال انیمیشنی به تازگی تاریخ پخش فصل 2 انیمیشن سریالی مخالفان خورشیدی را اعلام و تریلر آن را نیز منتشر کرده است تا دوباره شاهد بازگشت این سنگ عجیب روی زمین باشیم. طرفداران سریال Solar Opposites باید تا 26 مارس (6 فروردین) منتظر این انیمیشن سریالی باشند.

این سریال انیمیشنی با تهیه‌کنندگی اجرایی رویلند، به نویسندگی مایک مک‌ماهان (انیمیشن ریک و مورتی) و جاش بیسل (The Mindy Project) و با صداپیشگی رویلند، توماس میدلتیچ، شان جیامبرونی و مری ماک تولید شده است. فصل 2 انیمیشن سریالی مخالفان خورشیدی در 26 مارس (6 فروردین) از شبکه هولو منتشر می‌شود.

فصل دوم سریال مخالفان خورشیدی درباره چه خواهد بود؟
فصل دوم سریال مخالفان خورشیدی درباره چه خواهد بود؟

داستان سریال انیمیشنی مخالفان خورشیدی

سریال انیمیشنی مخالفان خورشیدی توسط جاستین رویلند (ریک و مورتی) و مایک مک‌ماهان (دستیار نویسنده سابق در انیمیشن ریک و مورتی) ساخته شده و ماجرای چهار نفر از فضایی‌ها را روایت می‌کند که از دنیای در حال انفجار خود فرار می‌کنند و برای زندگی زمین را آماده و آمریکا را به عنوان خانه دوم خود انتخاب می‌کنند. این چهار نفر از یکدیگر جدا می‌شود تا مکان‌های خوب و بد زمین را پیدا کنند. کوروو با صداپیشگی (جاستین رویلند) و یومیولاک با صداپیشگی (شان جیامبرون) تنها آلودگی، مصرف گرایی افراطی و ضعف بشر را در زمین دیدند، درحالی که تری با صدای (توماس میدلدیچ) و جسی (مری ماک) عاشق انسان‌ها، تلویزیون، غذاها و چیزهای سرگرم کننده آن‌ها شدند. ماموریت آن‌ها این است که از پوپا (Pupa)، یک ابررایانه زنده محافظت کنند تا روزی به شکل واقعی خود در آید که در آن روز انسان‌ها را مصرف و زمین را قابل سکونت می‌کند. در فصل دوم Solar Opposites با چیزهای خنده‌دارتر، بزرگ‌تر و مخلاف‌تر از هر زمان دیگری مواجه خواهیم شد.

آخرین اخبار سینما و تلویزیون را از سایت پلی مگ دنبال کنید:

آیا سریال مخالفان خورشیدی (Solar Opposites) را تماشا کرده اید؟
از فصل 2 آن چه انتظاراتی دارید؟

منبع: پلی مگ

5 / 5 ( 1 امتیاز )

The post فصل دوم سریال Solar Opposites تایید شد | تاریخ انتشار فصل 2 مخالفان خورشیدی appeared first on پلی مگ: تازه های سینما و بازی.