Menu

هر آنچه باید از فصل سوم سریال Harley Quinn بدانید [تاریخ انتشار + داستان]

خبرهای باورنکردنی برای هیجان‌زده کردن طرفداران سریال هارلی کویین در راه است. فصل سوم سریال Harley Quinn از سرویس پخش HBO Max منتشر می‌شود. با اینکه تاریخ پخش فصل 3 انیمیشن سریالی هارلی کویین هنوز مشخص نشده، اما فصل جدید این سریال قطعاً ساخته می‌شود. با سایت پلی مگ همراه باشید.

اگرچه به این معناست که پلتفرم پخش DC Universe به پایان می‌رسد و به یک سرویس الکترونیکی خوان مخصوص کمیک‌ها تبدیل می‌شود، اما سریال‌هایی اختصاصی مانند هارلی کویین که یکی از بهترین فضاهای ابرقهرمانی و سریال‌های نمایش و متفکرانه بعد از سریال BoJack Horseman بوده، قرار است از پلتفرم در HBO Max ادامه یابند.

همه چیز درباره فصل 3 انیمیشن سریالی هارلی کویین

ماجرای دنیای دی سی چیست؟

رسانه وارنر در 18 سپتامبر از برند DC Universe به سرویس کمیکی به نام DC Universe Infinite تغییر کرد که به مشترکین کامیک بوکی این دسترسی را می‌دهد تا به دنیای کمیک‌های دی سی به سبک نتفلیکس دسترسی داشته باشند. این تغییر در 21 ژانویه 2021 اعمال خواهد شد.

همچنین بخوانید «تاریخ انتشار فیلم های جدید دی سی (DC)» (کلیک کنید)

ماجرای فصل سوم سریال Harley Quinn چیست؟

انواع کمیک بوک‌ها، سریال‌های تلویزیونی و فیلم‌های سینمای اورجینال دنیای DC Universe و بخش عمده‌ای از محتواهای ویدیویی دی سی از جمله سریال‌های جدید اختصاصی اچ پی او مکس به شبکه HBO Max منتقل می‌شود.

در فصل سوم سریال انیمیشنی هارلی کویین شاهد چه ماجراهایی هستیم؟
در فصل سوم سریال انیمیشنی هارلی کویین شاهد چه ماجراهایی هستیم؟

اطلاعیه تغییر جابجایی دنیای دی سی به سمت DC Universe Infinite، روی خبرهای ساخت و پخش فصل سوم سریال Harley Quinn نیز تاثیر گذاشته است. فصل دوم سریال محبوب هارلی کویین با صداپیشگانی همچون کیلی کوئوکو (Kaley Cuoco) در نقش هارلی کویین، به یکی از سریال‌های تحسین‌شده در سال 2020 تبدیل شده است. نامشخص بودن وضعیت پخش فیلم و سریال‌ها در زمان همه‌گیری کرونا باعث شده که تمدید فصل سوم سریال Harley Quinn با تردید روبه‌رو شود. شورانرها هم نمی‌دانند و گاهی توئیت می‌زنند تا طرفداران را مشتاق نگه دارند. با اینکه تابستان خاموشی داشتیم، اما اکنون همه می‌دانند که هارلی کویین در راه است.

در فصل سوم سریال انیمیشنی هارلی کویین شاهد چه ماجراهایی هستیم؟

خب، به دلیل پوشیده بودن جزئیات، هنوز چیز زیادی از داستان فصل 3 انیمیشن سریالی هارلی کویین نمی‌دانیم. منبع‌هایی به سایت Inverse می‌گویند که تهیه‌کنندگان تنها دو روز قبل از اطلاعیه روز جمعه، از تمدید شدن فصل سوم سریال Harley Quinn مطلع شدند.

هرچند، تهیه‌کنندگان اظهار امیدواری کردند که رابطه رمانتیک جدیدی بین هارلی کویین و پویزن آیوی (با صداپیشگی لیک بل) در فصل سوم را به نمایش بگذارند. فینال فصل دوم این سریال انیمیشنی زمانی تمام می‌شود که هارلی کویین و پویزن آیوی با یک ماشین و تعقیب و گریزهایی که رخ می‌دهد، فرار می‌کنند. آن‌ها با این کار ادای احترامی به فیلم‌هایی مانند Thelma & louise و The Graduate کردند.

در فصل سوم سریال انیمیشنی هارلی کویین شاهد چه ماجراهایی هستیم؟
در فصل سوم سریال انیمیشنی هارلی کویین شاهد چه ماجراهایی هستیم؟

هم‌شورانر این سریال یعنی جاستین هالپرن در DC FanDome گفت:«ما می‌خواهیم روی هارلی و رابطه‌ی آیوی تمرکز کنیم. من علاقه زیادی ندارم که جوکر دوست دختر تازه‌ای بگیرد یا رابطه‌ای که ما دو سال روی آن کار کردیم، را نبیند..»
کوئوکو و بل پیش از این درباره رابطه‌شان به عنوان همکار شوخی می‌کردند. کوئوکو گفت:«جالب بود نه می‌دیدمش و نه با او کار می‌کردم. زمانی هم که او را به صورت حضوری دیدم، گفتم که عجب چیزیه». بل هم به شوخی گفت:«ما در حال قرار گذاشتن با هم هستیم و قطعاً هم همینطور است.»

فصل 3 انیمیشن سریالی هارلی کویین واقعاً خوب است؟

بله. توسعه انیمیشن سریالی هارلی کویین با شورانرهایی مانند جاستین هالپرن، پاتریک شوماکر و دین لوری، احترام عاشقانه‌ای دارد و از داستان‌های ابرقهرمانی محبوب تقلید گرفته است. این سریال جذاب از لحاظ احساسی به صورت هوشمندانه استفاده می‌کند که پر از لحظات حساس است. با اینکه شخصیت‌هایی مانند بتمن، سوپرمن در لیگ عدالت و دشمنانشان در این سریال ظاهر می‌شوند، اما تمرکز اصلی این سریال انیمیشنی تنها روی هارلی کویین و گروه شرورش است.

فصل 3 انیمیشن سریالی هارلی کویین واقعاً خوب است؟
فصل 3 انیمیشن سریالی هارلی کویین واقعاً خوب است؟

هارلی کویین در دنیای DC نقش ضدقهرمانی را دنبال می‌کند که بعد از جدایی‌اش از جوکر می‌تواند نقش ضدقهرمانیش را ادامه دهد. او با کمک بهترین دوستش یعنی پویزن آیوی، گروهی از آدم‌های بد که علیه لیگ عدالت دور هم جمع شده بودند و گاتهام را تصرف کردند، را تشکیل می‌دهد.

سریال هارلی کویین برعکس بسیاری از سریال‌های ابرقهرمانی، فضای جسورانه و بی‌باکی دارد؛ گروهی که طبقه میلیاردها را به تمسخر می‌گیرد، جوکر هم نشان می‌دهد می‌تواند چهره واقعی نخبه رسانه‌ای به نام «روپرت» را به دنیا نشان دهد. این گروه با چیزهای دیگری مانند خویشاوند، کنترل سلاح، جشن تکلیف یهودیان، شبکه‌های اجتماعی، رقابت برای مکان‌های عروسی، سیاست‌های اداری، زن‌ستیزی و از بین بردن فرهنگ نیز مشکل دارد و آن‌ها را به تمسخر می‌گیرد.

آخرین اخبار سینما و تلویزیون را از سایت پلی مگ دنبال کنید:

از فصل سوم سریال هارلی کویین (Harley Quinn) چه انتظاراتی دارید؟

منبع: پلی مگ

5 / 5 ( 2 امتیاز )

The post هر آنچه باید از فصل سوم سریال Harley Quinn بدانید [تاریخ انتشار + داستان] appeared first on پلی مگ: تازه های سینما و بازی.