Menu

دلیل عدم دریافت ویباکس های پک کرو فورتنایت (Fortnite Crew) چیست؟

اخیرا مشخص شد که مشترکین Fortnite Crew ویباکس هایشان را از پک ژانویه گرین ارو دریافت نمیکنند.

اپیک گیمز چند روز قبل از شروع چپتر دوم سیزن 5 فورتنایت، Fortnite Crew را معرفی کرد. کمی پیش از اعلام رسمی این بخش، توسط تعدادی دیتا ماینر فاش شد که اپیک گیمز یک نظرسنجی در بازی قرار داده است که از بازیکنان میخواهد آیا عضو یک سرویس ماهانه میشوند یا خیر.

هزینه فورتنایت کرو هر ماه 12 دلار میباشد و بازیکنان با خرید آن تا یک سیزن کامل بتل پس بعلاوه 1,000 V-Bucks و یک کرو پک ماهانه جدید دریافت میکنند. کرو پک (Crew Pack) همیشه دارای یک اسکین کاملا جدید است که اختصاصی مشترکین Fortnite Crew است.

بازیکنان آیتم هایی مانند pickaxe ها و back bling و… نیز دریافت میکنند، اما به چیزی که اپیک گیمز در آن ماه منتشر میکند بستگی دارد. اولین پک فورتنایت کرو شامل اسکین Galaxia، یک اسکین استایل اضافه، the Cosmic Llamacorn Pickaxe و یک Fractured World Back Bling بود.

اما مشکلاتی هم در رابطه با اشتراک فورتنایت کرو وجود داشته است. اپیک گیمز به نحوی این پک را برای کسانی که توانایی خرید آن را داشتند منتشر کرد تا آیتم های تزئینی را دریافت کنند. اما کمی بعد اپیک پولی که این بازیکنان خرج کرده اند را با ویباکس رایگان به آنها بازگرداند.

در این ماه جایزه پک فورتنایت کرو اسکین گرین ارو به همراه یک Tactical Quiver Back Bling و Boxing Glove Pickaxe است. مشکلی در دریافت اسکین گرین ارو برای بازیکنان وجود داشته است و حالا نیز بازیکنان درباره دریافت نکردن وی باکس هایشان شکایت دارند.

هیچ ویباکسی از Fortnite Crew دریافت نمی کنید؟

اگر هیچ ویباکسی از فورتنایت کرو ماه ژانویه دریافت نکردید، شما تنها نیستید. برخی از کاربران وی باکس هایشان را دریافت نمیکنند. حتی اشتراک شان بعد از تمدید هم غیرفعال میشود. در هر صورت منتظر حل مشکلات توسط اپیک گیمز باشید. در حال حاضر هیچ اطلاعاتی درباره اینکه اپیک گیمز چه زمانی تصمیم بر حل این مشکلات میگیرد و چه زمانی کاربران وی باکس هایشان را دریافت میکنند در دست نیست اما به محض انتشار خبر جدیدی در رابطه با این موضوع آن را در سایت قرار میدهیم.

خرید محصولات فورتنایت با قیمت ارزان و تحویل فوری از فروشگاه و سایت پلی مگ 🙂 (روی متن بنفش کلیک کنید)

آخرین اخبار بازی های ویدیویی و گیم را از رسانه پلی مگ دنبال کنید!

آیا این سرویس را خریداری کرده اید؟ نظر شما چیست؟

منبع: سایت پلی مگ

5 / 5 ( 3 امتیاز )

The post دلیل عدم دریافت ویباکس های پک کرو فورتنایت (Fortnite Crew) چیست؟ appeared first on پلی مگ: تازه های سینما و بازی.