Menu

آیا انیمیشن Toy Story 5 ساخته می شود؟ | همه چیز درباره داستان اسباب بازی ها 5

آیا انیمیشن داستان اسباب بازی‌ ها 5 ساخته می‌شود؟ زمانی که فیلم Toy Story 4 به کارگردانی جاش کولی در سال 2020 اکران شد، راه تازه‌ای را برای تولید و ساخت انیمشن داستان اسباب بازی‌ های پنج فراهم کرد. با سایت پلی مگ همراه باشید تا جزئیات بیشتری از انیمیشن Toy Story 5 مطلع شوید.

هر آنچه که باید از انیمیشن داستان اسباب بازی ها 5 بدانید

زمان تولید انیمیشن داستان اسباب بازی‌ ها 5

خب، فکر نکنید که داستان به اینجا ختم می‌شود، چون تولید انیمیشن داستان اسباب بازی‌های 5 هنوز به طور رسمی تایید نشده و طرفداران این مجموعه انیمیشنی باید تا زمان ایمن شدن دنیا در برابر همه گیری کرونا، منتظر بمانند. هرچند، خبر خوبی که وجود دارد این است که آنی پاتس (Annie Potts) به طرفداران زیادی اشاره می‌کند که مشتاقانه منتظر تماشای قسمت بعدی داستان اسباب بازی‌ها هستند.

تاریخ انتشار داستان اسباب بازی ها 5
تاریخ انتشار داستان اسباب بازی ها 5

نظر تیم آلن درباره انیمیشن داستان اسباب بازی ها 5

تیم آلن (Tim Allen) هم مدت‌ها پیش گفته بود:«زمانی که قسمت چهارم این انیمیشن تولید شود، یعنی از یک انیمیشن سه‌گانه گذشته‌اند. بنابراین، من دلیلی نمی‌بینیم که نخواهند تولید این انیمیشن را ادامه ندهند. اگر درباره ادامه انیمیشن داستان اسباب بازی‌ها از من بپرسید، به شما می‌گویم که قسمت پنجمش هم ساخته خواهد شد.»

تیم آلن معتقد است که Toy Story 5 ساخته می شود
تیم آلن معتقد است که Toy Story 5 ساخته می شود

صداپیشگان انیمیشن Toy Story

خب، به اینجا برسیم که اگر انیمیشن داستان اسباب بازی‌ های 5 ساخته شود، چه بازیگرانی قرار است صداپیشگان شخصیت‌های قسمت بعدی انیمیشن را برعهده داشته باشند؟ تام هنکس در نقش ووی، تیم آلن در نقش باز لایتیر، مادلین مک‌گرا در نقش بانی، کریستیانا هندریکس در نقش گبی گبی، کیانو ریوز در نقش دوک کابوم، جوردن پیل در نقش بانی، آنی پاتس در نقش بو بیپ، آلی ماکلی در نقش گیگل مک‌دیمپلز و تونی هیل در نقش فورکی، از جمله صداپیشگان انیمیشن Toy Story بودند.

صداپیشه های انیمیشن داستان اسباب بازی ها 5
صداپیشه های انیمیشن داستان اسباب بازی ها 5

سود انیمیشن Toy Story 5

انیمیشن داستان اسباب بازی‌ ها 4 در سطح جهانی مجموعاً 922.9 میلیون دلار درآمد داشته که سود ناخالص کل مدت این فرانچایز را توانست به 2.893 میلیون دلار برساند.. انیمیشن داستان اسباب بازی‌های چهار در 3.610 سینما به نمایش درآمد که درآمد متوسطش از هر سالن سینما، 2.896 دلار و در آخر هفته به 10.4 میلیون دلار رسیده بود. سایت Forbes گزارش داد زمانی که درآمد قسمت چهارم انیمیشن داستان اسباب بازی‌ها به مرز 15.6 میلیون دلار رسید، افت 32.8 درصدی را تجربه کرد.

با اینکه درباره ساخت انیمیشن داستان Toy Story 5 سوالاتی پیش آمده، اما ساخت آن هنوز به طور رسمی اعلام نشده است. هرچند، نباید توقع داشته باشیم که استودیوی پیکسار و دیزنی به این زودی‌ها آپدیت جدیدی از ساخت قسمت بعدی این فرانچایز را اعلام کنند. یادتان باشد که قسمت سوم داستان اسباب بازی‌ ها در ژوئن سال 2010 منتشر شد و چهار سال بعد در نوامبر 2014 اعلام شد که می‌خواهند انیمیشن داستان اسباب بازی‌های چهار را تولید کنند سپس آن را در سال 2020 منتشر کردند. بنابراین، فکر نکنید که انیمیشن داستان اسباب بازی‌ ها 5 به این زودی‌ها ساخته و اکران شود.

همانطور که گفتیم تاریخ تولید انیمیشن Toy Story 5 هنوز تایید نشده، اما به محض اینکه خبری منتشر شود، شما را در جریان می‌گذاریم.

آخرین اخبار سینما و تلویزیون را از سایت پلی مگ دنبال کنید:

آیا نسخه چهارم انیمیشن داستان اسباب بازی ها را تماشا کرده اید؟
از نسخه پنجم Toy Story چه انتظاراتی دارید؟

منبع: پلی مگ

5 / 5 ( 2 امتیاز )

The post آیا انیمیشن Toy Story 5 ساخته می شود؟ | همه چیز درباره داستان اسباب بازی ها 5 appeared first on پلی مگ: تازه های سینما و بازی.