Menu

احتمالا دی ال سی رایگان بازی Cyberpunk 2077 در سال 2021 منتشر شود

بدون شک بازی سایبرپانک 2077 یکی از 10 عنوان برتر سال 2020 محسوب می شود اما متاسفانه با توجه به اینکه از لحاظ فنی بسیار افتضاح و دور از انتظار ظاهر شد، نتوانست آنطور که باید و شاید به حق خود برسد؛ متاسفانه کاهش شدید سهام و منابع مالی سی دی پراجکت (CD Project) باعث شد تا این بازی در زمان اصلی خود عرضه نشود و خیلی از ویژگی های خفنی که قرار بود در بازی شاهد آن باشیم، به طور کلی از بازی حذف شدند. اگر چه با این حال این بازی توانست متای 92 از 100 را کسب کند که یک نمره فوق العاده و کم نظیر محسوب می شود، اما می توانست پرونده این بازی بهتر از اینها بسته شود.

همانطور که می دانید قبل از عرضه بازی Cyberpunk 2077، مدیران تولید این بازی در مصاحبه های مختلف، برنامه های سی دی پراجکت جهت عرضه دی ال سی های مختلف را تایید کردند، اما هیچگاه در رابطه با اینکه این دی ال سی ها رایگان خواهند بود چیزی تایید یا رد نکردند.

احتمالا دی ال سی رایگان بازی Cyberpunk 2077 در سال 2021 منتشر شود؛
جزئیات بیشتر در ادامه قرار گرفته است با سایت پلی مگ همراه باشید.

سی دی پراجکت در پی دوباره به دست آوردن دل هواداران …

همانطور که در اول این خبر گفته شد، جدا از اینکه قرار است دی ال سی (DLC) رایگان Cyberpunk 2077 منتشر شود، قرار بر این بود تا پروژه سایبرپانک 2077 عظیم تر از چیزی باشد که درحال حاضر است. اما باگ ها و مشکلات فنی پرتعداد در این بازی، دست کم سی دی پراجکت را چند ماه عقب انداخت و آنها درحال حاضر با آپدیت های پی در پی سعی در درست کردن اوضاع دارند.

با این حال انتشار بسته الحاقی رایگان سایبرپانک 2077 به طور رسمی تایید شده است و انتظار می رود در اواسط سال 2021 به طور رسمی منتشر شود. لازم به ذکر است هنوز در رابطه با محتویات این بسته الحاقی توضیحی داده نشده است اما انتظار می رود تا شاهد داستان های جذاب و کامل کننده باشیم.

آخرین اخبار بازی های ویدیویی و گیم را از رسانه پلی مگ دنبال کنید!

نظر شما نسبت به عرضه رایگان دی ال سی بازی Cyberpunk 2077 چیست؟
آیا بازی سایبرپانک 2077 را تهیه و تجربه کرده اید؟ نظر شما نسبت به مشکلات فنی پرتعداد این عنوان چیست؟

منبع: سایت پلی مگ

5 / 5 ( 4 امتیاز )

The post احتمالا دی ال سی رایگان بازی Cyberpunk 2077 در سال 2021 منتشر شود appeared first on پلی مگ: تازه های سینما و بازی.