Menu

آیا نسخه جدید فیلم هری پاتر (Harry Potter) بعد از 9 سال ساخته می شود؟

هواداران مجموعه فیلم‌های هری پاتر برای نه سال منتظر فیلم جدید Harry Potter بودند که اسپین‌آف یا ادامه آن از «Deathly Hallow» ساخته شود. البته شایعات بی‌شماری هم در این سال‌ها به گوش می‌رسیده که گفته می‌شد فیلم هری پاتر باید در سال 2020 ساخته میشد و در سال 2021 منتشر شود. هرچند، در حال حاضر با اینکه از سال 2020 گذشته ایم و رد شده ایم، اما خبری از این فیلم نیست. هرچند، ناامید نشوید. شاید روی فیلم هری پاتر کار کنند.

با سایت پلی مگ همراه باشید؛ می خواهیم به بررسی یک بررسی جزئیات منتشر شده بپردازیم.

بازیگران قبلی در فیلم جدید هری پاتر حضور دارند؟

طبق گفته We Got This Covered، ستاره‌ای همچون دنیل ردکلیف (Daniel Radcliffe) و سایر بازیگران برای بازگشت در دنیای جادویی Wizarding World صحبت می‌کنند. هنوز جزئیات زیادی از خط داستان فیلم منتشر نشده، اما ظاهره برادران وارنر پشت سر فیلم هری پاتر خواهند بود و فرآیند بازگشت پروژه جادویی و جدید خود را آماده می‌کند.

گفتگو درباره ساخت فیلم اسرارآمیز و جدید هری پاتر برای مدتی در جریان بوده، اما به دلیل شیوع بیماری کرونا، فعلاً دست نگه داشته شده است. جالب است بدانید که بحث‌هایی شکل گرفته که می‌گوید این را در نظر داشته باشیم که فیلم جدید Harry Potter ممکن است در روزهای آتی و در سال 2021 ساخته و منتشر شود. هواداران فیلم‌های هری پاتر هم گمان می‌کنند که در صورت ساخت قسمت نهم، احتمالاً با داستان «Harry Potter and the Cursed Child» مواجه می‌شوند. هرچند، نمی‌دانیم جی.کی. رولینگ واقعاً داستان جدیدی از هری پاتری آماده کرده یا نه. بنابراین، باید منتظر بمانیم و ببینیم.

آخرین اخبار سینما و تلویزیون را از سایت پلی مگ دنبال کنید:

آیا شما از هواداران مجموعه هری پاتر هستید؟
به نظر شما آیا در سال 2021 نسخه جدید فیلم Harry Potter را می سازند؟
نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: پلی مگ

5 / 5 ( 2 امتیاز )

The post آیا نسخه جدید فیلم هری پاتر (Harry Potter) بعد از 9 سال ساخته می شود؟ appeared first on پلی مگ: تازه های سینما و بازی.