Menu

اطلاعات جدید از سریال Vikings: Valhalla (اسپین آف سریال وایکینگ ها) منتشر شد

خالق سریال وایکینگ‌ها مقیاس سریال Valhalla را با فینال خود سریال Vikings مقیاسه می‌کند. سریال درام و تاریخی وایکینگ‌ها با انتشار نیم فصل دوم از فصل ششم خود در روز چهارشنبه، 30 دسامبر از شبکه آمازون پرایم ویدیو روی آنتن می‌رود. از طرف دیگر، ساخت و انتشار اسپین‌آف سریال وایکینگ‌ها یعنی سریال والهالا هم از طرف شبکه نتفلیکس اعلام شده است. با سایت پلی مگ همراه باشید.

توضیحاتی راجع به سبک داستان سریال وایکینگ ها: والهالا

داستان سریال والهالا 100 سال بعد از اتفاقات سریال وایکینگ‌ها را روایت می‌کند که از شناخته‌شده‌ترین نام‌ها در تاریخ وایکینگ‌هاست، اما مایکل هرست (Michael Hirst)، رئیس سریال وایکینگ‌ها درباره سریال جدید گفته:«فضای سریال والهالا از اپیزودهای سریال وایکینگ‌ها بزرگ‌تر نیست.» این یعنی اپیزودهای نهایی فصل ششم سریال وایکینگ‌ها حتی از اسپین‌آف خود سریال نیز حماسی‌تر خواهد بود.

نظر رئیس سریال وایکینگ‌ها درباره سریال Valhalla (اسپین آف وایکینگ ها)
نظر رئیس سریال وایکینگ‌ها درباره سریال Valhalla (اسپین آف وایکینگ ها)

هرست به سایت کولایدر گفت:«اسپین‌آف سریال جدید نمی‌تواند از اپیزودهای نهایی سریال وایکینگ‌ها عظیم‌تر باشد، چون بزرگ‌تر از ارتش و مبارزاتی که ما در سریال وایکینگ‌ها داریم را واقعاً نمی‌توانید تهیه کنید.»

اما بیشتر وقایع اسپین‌آف در همان محل وایکینگ‌ها جریان دارد. ما به کاتگیت و خانه معنوی وایکینگ‌ها برمی‌گردیم. هرچند کاتگیت دیگر تغییر کرده و واقعاً به یکی از بزرگ‌ترین بنادر تجاری اروپا تبدیل شده است و این را می‌توان از اندازه و اهمیت آن مشاهده کرد.

هیرست گفت:«پادشاه انگلستان به یک وایکینگی تبدیل شده، وایکینگ‌ها بیشتر انگلستان را تسخیر کردند و صاحب نورماندی شدند. از همه این‌ها گذشته، به این توجه کنید که ما در سریال وایکینگ‌ها کجای ماجرا قرار داریم، چون آنها در آن زمان از تاریخ در مدت زمان زیادی جای پای خود را سفت کردند.»

«از جهت دیگر، از آنجا که بیشتر شاهان وایکینگی به مسیحیت رویی می‌آورند، طبیعتاً درگیری‌های بین مسیحی‌ها و پگان‌ها (کافرها) نیز تا حدی پیش می‌رود که به درگیری‌های داخلی تبدیل می‌شود. بنابراین، ما شاهد درگیری‌های همیشگی و جنگ‌های عظیمی بین مسیحی‌ها و وایکینگ‌های پگان هستیم.»

او اضافه کرد:«تفاوت سریال من در اینجاست. البته که دشمن مشخص است. مسیحی‌ها مردمی متفاوت و فداکاری بودند و همان چیزی که فولکی از آن می‌ترسید اتفاق افتاد؛ مسیحی‌ها بر پگان‌ها غالب شدند.

حواشی سریال وایکینگ‌ها

اظهارات هرست این را نشان می‌دهد که چرا سریال وایکینگ‌ها با فصل ششم خود به پایان می‌رسد. از حواشی سریال Vikings نگذریم که در آن ستاره سریال وایکینگ‌ها یعنی الکساندر لودویگ (Alexander Ludwig) را می‌بینیم که نامزدی خود با دوست دخترش یعنی لارن دیر (Lauren Dear) را اعلام کرد.

آخرین اخبار سینما و تلویزیون را از سایت پلی مگ دنبال کنید:

از اسپین آف سریال وایکینگ ها (Vikings: Valhalla) چه انتظاراتی دارید؟

منبع: پلی مگ

4.8 / 5 ( 6 امتیاز )

The post اطلاعات جدید از سریال Vikings: Valhalla (اسپین آف سریال وایکینگ ها) منتشر شد appeared first on پلی مگ: تازه های سینما و بازی.