Menu

همه چیز درباره انیمیشن بچه رئیس 2 | تاریخ انتشار و داستان The Boss Baby 2

فیلم انیمیشنی بچه رئیس از کتاب مصوری به همین نام در سال 2010 اقتباس گرفته شده است. کمپانی DreamWorks Animation برای اولین بار بود که در سال 2017 توانستد یک فیلم انیمیشنی را بر اساس یک کتاب مصور طراحی و استودیوی Universal Picture هم آن را منتشر کند. انیمیشن Boss Baby علی‌رغم گیشه 528 میلیون دلاریش توانسته با امتیاز 6.3 در سایت آی ام دی بی و 53% در سایت راتن تومتوز روبه‌رو شود. جالب است بدانید سریال بچه رئیس نیز ساخته و از شبکه نتفلیکس منتشر شده است.

امروز در سایت پلی مگ قرار است درباره فیلم بچه رئیس 2 صحبت کنیم.

هر آنچه باید از انیمیشن بچه رئیس 2 باید بدانید

تاریخ انتشار فیلم Boss Baby 2

اولین قسمت از فیلم بچه رئیس در سال 2017 روی پرده سینماها رفت و به دلیل تقاضاهای بیش از حد هواداران و بینندگان، قرار شد انیمیشن بچه رئیس 2 ساخته شود. اگر بخواهیم راجب سریال این عنوان هم صحبت کنیم، باید بگوییم که استریم نتفلیکس سریال Boss Baby: Back in Business را از 6 آوریل 2018 (17 فروردین 1397) در دسترس همگان قرار داد. فیلم انیمیشنی Boss Baby 2 نیز با عنوان Boss Baby: Family Business در 26 مارس 2021 (6 فروردین 1400) اکران می‌شود.

تاریخ انتشار انیمیشن بچه رئیس 2
تاریخ انتشار انیمیشن بچه رئیس 2

صداپیشگان فیلم بچه رئیس 2 چه کسانی هستند؟

یونیورسال پیکچر در 17 مه سال 2019 (27 اردیبهشت 1398) اعلام کرد که تام مک‌گراث (Tom McGrath) به عنوان کارگردان و جف هرمن (Jeff Hermann) به عنوان تهیه‌کننده برای تولید انیمیشن Boss Baby 2 برخواهند گشت. هرچند، هنوز هیچ خبری درباره بازگشت صدای توبی مگوایر (Tobey Maguire) نیست. در ادامه می‌توانید اسامی صداپیشگانی که برگشت آنها به طور رسمی تایید شده را ملاحظه کنید.

الک بالدوین (Alec Baldwin) در نقش تئودور تمپلتون، جیمز مارسدن (James Marsden) در نقش تیموثی یا تیم تمپلتون، جایگزین صدای توبی مگوایر (Tobey Maguire) در قسمت اول بچه رئیس، ایمی سداریس (Amy Sedaris) در نقش تینا تمپلتون و بچه رئیس جدید، آریانا گرینبلات (Ariana Greenblatt) در نقش تابیتا تمپلتون، اوا لونگوریا (Eva Longoria) در نقش کارول تمپلتون و جیمی کیمل (Jimmy Kimmer) در نقش تد تمپلتون از صداپیشگان انیمیشن Boss Baby 2 خواهند بود.

صداپیشگان شخصیت های فیلم انیمیشنی The Boss Baby 2
صداپیشگان شخصیت های فیلم انیمیشنی The Boss Baby 2

داستان بچه رئیس 2 چه چیزی را به ما نشان می‌دهد؟

اگر فیلم اول بچه رئیس را دیده باشد، می‌دانید که دو برادر در جنگی که بین بچه‌ها و عروسک‌های خوشگل اتفاق می‌افتد، موفق می‌شوند جلوی یک شرکت شرور را بگیرند. سریال انیمیشنی بچه رئیس از شبکه نتفلیکس سه فصل 38 اپیزودی با میانگین 24 دقیقه را شامل می‌شود. البته ناگفته نماند که هر فصل از سریال Boss Baby داستان متفاوتی را روایت می‌کند؛ در فصل اول مبارزات بچه رئیس با گربه‌های جذاب، در فصل دوم مبارزه بچه رئیس با سالمندان و در فصل سوم و نهایی از دست دادن شغل بچه رئیس را می‌بینیم که تلاش می‌کند دوباره بتواند آن را به دست آورد.

در انیمیشن Boss Baby 2 تیم و برادر کوچکش تد را می‌بینیم که ازدواج کردند و از یکدیگر جدا شدند. هرچند، بچه رئیس وارد ماجرا می‌شود و آنها را دوباره دور هم جمع می‌کند. تیم هم اکنون خانواده خود را تشکیل داده که نتیجه این ازدواج، دختر هفت ساله‌ای به نام تابیتا و نوزادی به نام تینا است.

نگاهی به خلاصه داستان بچه رئیس 2
نگاهی به خلاصه داستان بچه رئیس 2

تابیتا شاگرد اول کلاس در مرکز شناخته‌شده Acorn برای بچه‌های پیشرفته است. او عموی خود را الگو قرار می‌دهد و می‌خواهد زمانی که بزرگ شد مانند او باشد. بچه تینا به زودی این مسئله را فاش می‌کند که مامور مخفی BabyCorp است و وارد ماموریتی شده که می‌خواهد رازهای تاریک مدرسه و اسرار دکتر آرمسترانگ، موسس مدرسه تابیثا را افشا کند. ماجراجویی‌های انیمیشن بچه رئیس 2 دوباره می‌تواند برادران تمپلتون را به روش‌های غیرمنتظره‌ای متحد کند و همچنین می‌تواند فرصت‌های راه اندازی کسب و کارها جدید خانوادگی را ایجاد کند.

در انتها باید بگوییم که فیلم‌ها و انیمیشن‌های هیجان‌انگیز، جالب، گیرا و جالب ابزاری هستند که می‌توانند در زمان‌های آزاد ما را سرحال بیاورند. اگر شما از طرفداران قسمت اول فیلم بچه رئیس بودید، حتما از تماشای بچه رئیس 2 نیز هیجان‌زده و خوشحال خواهید شد. بنابراین، منتظر خبرهای شگفت‌انگیز پیش‌رو و اکران فیلم Boss Baby 2 باشید.

آخرین اخبار سینما و تلویزیون را از سایت پلی مگ دنبال کنید:

از انیمیشن بچه رئیس 2 (The Boss Baby 2) چه انتظاراتی دارید؟
آیا نسخه دوم فیلم بچه رئیس 2 می تواند موفق شود؟

منبع: پلی مگ

5 / 5 ( 3 امتیاز )

The post همه چیز درباره انیمیشن بچه رئیس 2 | تاریخ انتشار و داستان The Boss Baby 2 appeared first on پلی مگ: تازه های سینما و بازی.