Menu

ویژگی اتچمنت اسلحه ها (شخصی سازی) به بازی فورتنایت اضافه می شود

ویژگی اضافه کردن اتچمنت اسلحه ها و شخصی سازی آن، اولین بار در بازی شوتر کال آو دیوتی (Call of Duty) شکل جدی تری نسبت به خودش گرفت و به معنای دیگر وارد مرحله جدی و حرفه ای شد، به طوری که هرکس به کانفیگ مختص اسلحه خود عادت می کرد و یک کانفیگ ساده (مثلا صدا خفه کن) می توانست روی عملکرد کل اسلحه تاثیر بسزایی بگذارد. بازی فورتنایت علی رغم اینکه اسلحه های متنوعی دارد و خلاقیت در این بازی حرف اول را می زند، اما هیچوقت چیزی به اسم اتچمنت (Attachment)، مثلا برای تغییر اسکوپ گان یا … در این بازی وجود نداشته است؛ به تازگی لیکرها فاش کرده اند که قرار است ویژگی اتچمنت گان ها به بازی FORTNITE اضافه شود.

در ادامه بیشتر راجع به تاثیر اضافه شدن این ویژگی به فورتنایت صحبت می کنیم.
همراه سایت پلی مگ باشید.

نگاهی به تاثیر اضافه شدن Attachment گان ها در FORTNITE

به شخصه اپیک گیمز و فورتنایت را به عنوان یک کمپانی و گیم خلاقانه تحسین می کنم، چرا که در اضافه شدن مکانیزم و ویژگی های جدید در بازی های ویدیویی، به خصوص در سبک بتل رویال (Battle Royale) نقش بسیار مهمی داشته اند. باید دید اپیگ گیمز تا چه حد روی حرفه ای و تاثیرگذار بودن این مکانیزم کار می کند و اصلا چقدر برایش اهمیت دارد. طبیعتا اگر بخواهد به طور جدی روی این مکانیزم تمرکز کند، این بازی نسبت به قبل در سطح بالاتری قرار می گیرد و حرفه ای تر می شود؛ به شخصه امیدوارم طوری نشود که بعدا طی آپدیت های مختلف برای نرف کردن خیلی از اتچمنت ها و تاثیرگذاری آنها آپدیت های مختلف دهد.

اضافه کردن صدا خفه کن، عوض کردن اسکوپ (دوربین) و ... | نظر شما چیست؟
اضافه کردن صدا خفه کن، عوض کردن اسکوپ (دوربین) و … | نظر شما چیست؟

پلیرهای فورتنایت در رابطه با مکانیزم اتچمنت چه نظری دارند؟

اگر توییتر را نگاه بیاندازید، متوجه دو دستگی و واکنش های مختلف نسبت به این خبری که توسط لیکرها لو رفته است می شوید؛ دسته ای از پلیرها از اینکه قرار است چنین ویژگی به بازی اضافه شود بسیار خوشحال اند، دسته دیگر نیز یا ناراضی اند و برایشان شخصی سازی اسکوپ و … غیرقابل هضم است و یا اینکه فورتنایت را به کپی کاری از بازی های شوتر محبوب، مثل Call of Duty متهم کرده اند.

به طور کلی قضاوت زود است و باید دید اپیک گیمز با این ویژگی می تواند درصد مخالفان را به کمترین حد ممکن کاهش دهد یا خیر.

محصولات فورتنایت را از فروشگاه فورتنایت سایت پلی مگ با قیمت مناسب خریداری کنید 🙂

آخرین اخبار بازی های ویدیویی و گیم را از رسانه پلی مگ دنبال کنید!

نظر شما نسبت به اضافه شدن مکانیزم Attachment چیست؟
آیا شما از موافقان و طرفداران این ویژگی هستید؟
نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: سایت پلی مگ

5 / 5 ( 1 امتیاز )

The post ویژگی اتچمنت اسلحه ها (شخصی سازی) به بازی فورتنایت اضافه می شود appeared first on پلی مگ: تازه های سینما و بازی.