Menu

همه چیز درباره فیلم ترسناک کانجورینگ 3 | فیلم The Conjuring 3 کی پخش می شود؟

شاید در قسمت سوم فیلم احضار شاهد گرفتن شیطان توسط خانواده وارن باشیم، اما متاسفانه نمی‌توانیم شاید دیدن این اتفاقات ماوراطبیعی در سال 2020 باشیم. همانطور که احتمال می‌دهید در ابتدا قرار بود قسمت 3 فیلم کانجورینگ با بازی پاتریک ویلسون در نقش اد و ورا فارمیگا در نقش لورین وارن در سپتامبر 2020 اکران شود، اما به دلیل اتفاقاتی که همه ما در جریان آن هستیم، تاریخ پخش این فیلم به سال 2021 به تعویق افتاد. با سایت پلی مگ همراه باشید.

حتی می‌دانیم که قسمت سوم از این مجموعه فیلم‌ها، The Conjuring: The Devil Made Me Do It نام دارد که دادگاه واقعی آرن چیان جکسون (Arne Cheyenne Jackson) را نشان می‌دهد البته با کمی تغییراتی در آن اعمال شده.

جیمز وان تنها تهیه‌کننده و مایکل چاوز، کارگردان فیلم The Curse of La Llorona کارگردان فیلم 3 کانجورینگ هستند. درضمن، دیوید لزلی جانسون هم‌نویسنده فیلم The Conjuring هم برای نوشتن قسمت سوم فیلم احضار نیز برخواهد گشت. در ادامه با سایت پلی مگ همراه باشید تا جزئیات بیشتری از قسمت سوم فیلم کانجورینگ مطلع شوید و منتظر تماشای آن تا سال 2021 باشد.

هر آنچه باید درباره فیلم ترسناک احضار 3 بدانید

فیلم The Conjuring 3 چه زمانی اکران می‌شود؟

همانطور که در مقدمه به آن اشاره کردیم، قرار بود قسمت سوم را در 11 سپتامبر 2020 (21 شهریور 1399) منتشر کنند، اما برادران وارنر تصمیم گرفتند که فیلم کانجورینگ 3 را در 4 ژوئن سال 2021 (14 خرداد 1400) در سینماهای ایالات متحده و انگلستان پخش کنند.

ناگفته نماند که تاخیر اکران این فیلم آنچنان هم غافلگیرانه نبود و این را می‌دانیم که این فیلم بعد از فیلمبرداری‌هایش بین ماه‌های ژوئن و آگوست سال 2019، در ماه ژوئن آماده پخش است. بنابراین، فکر نمی‌کنیم که بیماری کرونا بتواند روی این فیلم تاثرات منفی داشته باشد.

تاریخ انتشار فیلم احضار 3 (The Conjuring 3)
تاریخ انتشار فیلم احضار 3 (The Conjuring 3)

بازیگران فیلم کانجورینگ 3 چه کسانی هستند؟

فیلم کانجورینگ بدون نقش‌آفرینی‌های پاتریک ویلسون و ورا فارمیگا هیچ معنایی ندارد، بنابراین، ساخت قسمت سوم فیلم The Conjuring بدون حضور این دو بازیگر قهار امکان پذیر نیست.

از آنجا که درباره بازگشت بازیگران صحبت شد، باید بگوییم که پاتریک ویلسون به The Hollywood Reporter گفت:«فرآیند تولید فیلم The Conjuring 3 خارق‌العاده بود و حس بسیار متفاوتی را به ما منتقل می‌کند. ما دوباره شخصیت‌هایمان را وارد مکان‌هایی می‌کنیم که هرگز به آنجا نرفته‌اند. از آنجا که قطعاً با جانور متفاوتی روبه‌رو می‌شویم این انتظار را داریم که فیلم احضار بتواند چیزهای جذابی داشته باشد.»

به غیر از این دو ستاره اصلی فیلم The Conjuring 3 انتطار داریم که استرلینگ جرینز (Sterling Jerins) در نقش جودی، دختر این خانواده نیز وارد قصه قسمت سوم فیلم احضار شود، اما این را در نظر داشته باشیم که هر دو قسمت اولیه این مجموعه فیلم‌ها روی خانواده‌های متفاوتی متمرکز شده بودند و نمی‌توانیم این احتمال را بدهیم که همه آنها برگردند.

بازیگران فیلم ترسناک کانجورینگ 3
بازیگران فیلم ترسناک کانجورینگ 3

دیگر بازیگران قسمت سوم فیلم احضار

روآری اوکانر (Ruairi O’Connor)، سارا کترین هوک (Sarah Catherine Hook) و جولیان هیلیارد (Julian Hilliard) برای بازی در قسمت سوم فیلم کانجورینگ انتخاب شدند، اما نقش آنها هنوز به طور رسمی مشخص نشده است.

با وجود اینکه لورین شیطان قسمت دوم کانجورینگ را به جهنم تبعید کرد، نمی‌توانیم بازی پسی والاک (Pesky Valak) را در فیلم The Conjuring 3 رد کنیم؛ بازیگری که در تمام فیلم‌های بونی آرونز (Bonnie Aarons) به ایفای نقش پرداخته است.

داستان فیلم The Conjuring 3: The Devil Made Me Do It چیست؟

در خلاصه داستان فیلم The Conjuring 3 آمده:«قسمت سوم کانجورینگ داستان دلهره‌آوری از وحشت، قتل و شرورهای ناشناخته‌ای را فاش می‌کند که حتی محققان ماهر دنیای پارانورمایی واقعی مانند اد و لورین وارن هم را نیز شوکه می‌کند.

در یکی از پرنده‌های پرسروصدای آنها می‌بینیم که ماجرا با دعوای روح یک پسر جوانی شروع می‌شود. آن پروده این دو نفر را فراتر از دعوایی که رخ می‌دهد به فضایی می‌برد که تا به حال با آن مواجه نشده بودند. این اولین مضنون به قتل تاریخ ایالات متحده در آن زمان بود که در آن ادعا می‌شود که تسخیر اهریمن برای دفاع از خود بوده است.

داستان فیلم The Conjuring 3: The Devil Made Me Do It
داستان فیلم The Conjuring 3: The Devil Made Me Do It

عنوان قسمت سوم فیلم احضار

عنوان The Conjuring 3: The Devil Made Me Do It به دادگاه آرن چیان جکسون اشاره می‌کند؛ کسی که زمانی یک اهریمن او را تسخیر می‌کند و به خاطر قتل غیر عمد آلن بونو صاحبخانه‌اش، گناه‌کار اعلام نمی‌شود.

از آنجا که خانواده وارن در جن‌گیری دیوید گلاتزل حضور داشتند و همان اهریمنی را دیدند که جانسون ادعا می‌کند او را تسخیر کرده است، وارد ماجرا می‌شوند و خود را درگیر پرونده کردند.

قسمت سوم فیلم احضار فضا و احساس متفاوتی از دو قسمت قبلی را القا می‌کند چون در آن خانه خالی و تسخیر شده خبری نیست، اما برای وان مهم است که تمام الهامات فیلم را واقعی نشان دهد.

او توضحی می‌دهد:«تمام مجموعه فیلم‌های احضار بر اساس پرونده‌های واقعی هستند. بنابراین، می‌توانیم جنبه‌های مختلفی از زندگی واقعی خانواده وارن را نشان دهیم. فکر می‌کنم این مسئله مهم است که فضای مادرانه می‌تواند این الهامات از زندگی و مردم واقعی را واقعی‌تر نشان دهد.»

اسپین‌آف‌های در جایی قرار گرفتند که می‌توانند ما را بیشتر از همیشه سرگرم کنند تا بتوانیم کارهای دیوانه و عجیب و غریب‌تری را انجام بدهیم. فضای مادرانه‌ای که در مجموعه فیلم‌های احضار وجود دارد می‌تواند ما را به چیزهای واقعی برگرداند.

احضار 3، The Conjuring 3: The Devil Made Me Do It نام خواهد داشت
احضار 3، The Conjuring 3: The Devil Made Me Do It نام خواهد داشت

آخرین اخبار سینما و تلویزیون را از سایت پلی مگ دنبال کنید:

از فیلم ترسناک و مورد انتظار احضار 3 (The Conjuring: The Devil Made me Do it) چه انتظاراتی دارید؟
آیا کانجورینگ 3 می تواند موفق شود؟

منبع: پلی مگ

5 / 5 ( 4 امتیاز )

The post همه چیز درباره فیلم ترسناک کانجورینگ 3 | فیلم The Conjuring 3 کی پخش می شود؟ appeared first on پلی مگ: تازه های سینما و بازی.