Menu

همه چیز درباره فصل دوم سریال بت وومن (Batwoman) | تاریخ پخش + بازیگران

مدتی سریال بت وومن به علت ضعفی که داشت از شبکه CW کنار گذاشته شده بود، اما بعد از یک شروع متشنج توانست جزء سریال‌های جذاب و تماشایی این شبکه شود. فصل دوم سریال Batwoman در اوایل سال جاری با بازیگر جدیدی تمدید شد. هرچند، عوامل مختلفی بودند تا جلوی سرعت پخش آن را بگیرند.

تاریخ پخش فصل 2 بت وومن چه زمانی است؟

فصل دوم سریال زن خفاشی از 17 ژانویه سال 2021 (28 دی 1399) پخش خود را آغاز می‌کند. البته ناگفته نماند که روال کار به این صورت بود که فصل دوم را در اکتبر روی آنتن ببرند اما به علت شیوع بیماری کرونا و تاخیراتی که در تولید این سریال به وجود آمد، مجبور شدند برنامه پخش فصل دوم را به تاریخ جدیدی تغییر دهند.

تاریخ انتشار فصل دوم سریال بت وومن
تاریخ انتشار فصل دوم سریال بت وومن

بازیگران فصل دوم سریال Batwoman چه کسانی هستند؟

تمام بازیگران از جمله ریچل اسکارتسن (Rachel Skarsten)، کامروس جانسون (Camrus Johnson)، میگان تندی (Meagan Tandy)، نیکول کانگ (Nicole Kang) و دوگری اسکات (Dougray Scott) به غیر از روبی رز (Ruby Rose) در فصل دوم سریال زن خفاشی حضور خواهند داشت.

بازیگران فصل 2 سریال زن خفاشی (Batwoman) چه کسانی هستند؟
بازیگران فصل 2 سریال زن خفاشی (Batwoman) چه کسانی هستند؟

نظر روبی رز درباره خروجش از فصل دوم سریال Batwoman

طبق گفته ددلاین، روبی رز و عوامل سریال زن خفاشی با کمال ناراحتی و به طور متقابل تصمیم گرفتند رابطه کاری خود را قطع کنند. رز در بیانیه‌ای توضیح داد که خروج او از بازی در شخصیت زن خفاشی تصمیم ساده‌ای نبود.

او گفت:«من برای برنگشتن به فصل دوم سریال Batwoman تصمیم خیلی سختی گرفتم. من برای عوامل، بازیگران و تمام افرادی که هم در لس آنجلس و هم در ونکوور در ساخت سریال نقشی داشتند، احترام زیادی قائل هستم.»

رز بعدها سکوت خود را شکست و ویدیویی که طرفداران ساخته بودند را در صفحه اینستاگرامی خود منتشر کرد. او در پستی دوباره از عوامل، بازیگران، تهیه‌کنندگان و استودیویی که این فرصت را به او داده بودند، تشکر کرد. او چیزهایی بیشتری درباره خروجش نوشت و تنها به این اشاره کرد که ممکن است داستان بیشتری پشت این قضیه باشد.

او ادامه داد:«خروج من از سریال Batwoman تصمیم راحتی نبود، اما خیلی‌ها می‌دانند که من نمی‌خواستم با این کارم از تمام افرادی که در این پروژه دخیل بودند یا اینکه تو تلویزیون و جامعه بزرگی حضور داشتم قدردانی نکنم. من تا الان فقط به خواسته خودم سکوت کردم و همه شما را دوست دارم.»

نظر روبی رز درباره خروجش از فصل دوم سریال Batwoman
نظر روبی رز درباره خروجش از فصل دوم سریال Batwoman

بازیگران جدید فصل دوم سریال بت وومن

علاوه بر بازیگران فصل اول سریال زن خفاشی، بازیگرانی همچون شیوانی گای (Shivaani Ghai)، لیه گیبسون (Leah Gibson) و ناتان اوونز (Nathan Owens) به ترتیب شخصیت‌های صفیه سوهیل (Safiyah Sohail)، ویسپر (The Whisper) و اوشن Ocean را در فصل 2 بت وومن ایفا خواهند کرد.

آخرین اخبار سینما و تلویزیون را از سایت پلی مگ دنبال کنید:

به نظر شما سریال بت وومن (Batwoman) چیست و از فصل 2 آن چه انتظاراتی دارید؟

منبع: پلی مگ

5 / 5 ( 4 امتیاز )

The post همه چیز درباره فصل دوم سریال بت وومن (Batwoman) | تاریخ پخش + بازیگران appeared first on پلی مگ: تازه های سینما و بازی.