Menu

تصاویر جدیدی از سریال هیلو (Halo) منتشر شد [تماشا کنید]

به نظر می‌رسد علی‌رغم گسترش بیماری COVID-19، سریال تلویزیونی Halo به همین زودی‌ها و بدون هیچ مشکلی ساخته و منتشر خواهد شد. البته باید بگوییم که نه تنها تولید فیلمبرداری سریال هیلو از سرگرفته شده، بلکه تهیه‌کننده اجرایی آن یعنی کیکی ولفکیل (Kiki Wolfkill) هم تصاویری از پشت صحنه‌های آن را به طرفداران مجموعه بازی‌های هیلو به اشتراک گذاشته تا شور تماشای این را بیشتر و بیشتر کند. در ادامه با سایت پلی مگ همراه باشید.

تصاویری از سریال هیلو

در تصاویر منتشر شده از سریال Halo می‌توانیم ردیفی از سلاح‌ها، حضور جن تیلور در نقش صداپیشه‌ی AI Cortana و دست جداشده‌ای را دید که در پلاستیکی پیچانده شده است. البته تخصیص دادن منشاء این دست مشخص نیست، اما این را مطمئن هستیم کسی که آن را از دست داده در حال حاضر اصلا خوشحال نیست.

ولفکیل در سایت هیلو رسما خلاصه ماجرای سریال Halo را فاش کرد:« ما توانستیم چند ماه پیش به بوداپست برگردیم و تولید سریال Halo را از سر بگیریم و در میان وقفه‌های بیماری کرونا نیز بیشتر فیلمبرداری‌های این سریال را تمام کردیم، اما مسئله اینجاست از آنجایی که در خانه ساکن بودیم نمی‌توانستیم پروژه را پیش ببریم، برای همین بود که با رعایت پروتکل‌های دقیق بهداشتی و دعا کردن، فیلمبرداری سریال هیلو را از جایی که در ماه مارس تمام کردیم، ادامه دهیم.»

عکس های سریال هیلو (Halo) - 1 عکس های سریال هیلو (Halo) - 2 عکس های سریال هیلو (Halo) - 3

بازیگران سریال Halo

او در ادامه اضافه کرد که بعد از انتشار تصاویری از سریال هیلو، منتظر آپدیت‌های جدید و بیشتری از این سریال در سال 2021 باشید. این را در نظر بگیرید که این احتمال را نمی‌توانیم بدهیم که سریال Halo در سال بعد روی آنتن برود، اما زمانبندی آن درست است. هنوز هیچ اطلاعات زیادی درباره این اقتباس سریالی از مجموعه بازی‌های هیلو در اختیار نداریم. هرچند، این را می‌دانیم که پابلو شرایبر (Pablo Schreiber) در نقش مستر شیف، ناتاشا مک‌الهون (Natascha McElhone) در نقش دکتر کاترین هلسی، چارلی مورفی (Charlie Murphy) در نقش ماکی و جن تیلور (Jen Taylor) در نقش کورتانا در سریال Halo به نقش آفرینی می‌پردازند.

امیدوار هستیم اطلاعات بیشتری از این سریال در آینده به دستمان برسد.

آخرین اخبار سینما و تلویزیون را از سایت پلی مگ دنبال کنید:

به نظر شما سریال هیلو (Halo) می تواند همانند بازی ویدیویی خود بدرخشد؟

منبع: پلی مگ

5 / 5 ( 1 امتیاز )

The post تصاویر جدیدی از سریال هیلو (Halo) منتشر شد [تماشا کنید] appeared first on پلی مگ: تازه های سینما و بازی.