Menu

روند توسعه Battlefield V به اتمام رسید و بازی گلد شد + صحبت های کارگردان طراحی DICE درمورد حضور زنان در War Stories

همان‌طور که می‌دانید قرار بود بازی Battlefield V در چنین روزی عرضه شود ولی انتشار آن با یک ماه تاخیر مواجه شد. این تاخیر بیشتر به خاطر گوش‌دادن به حرف طرفداران و تغییر بخشی از مکانیک‌های براساس نظر بازیکنان در بتا عمومی بازی رخ داد. حال ساعاتی پیش DICE با ارسال پستی در توییتر رسمی بازی Battlefield V اعلام کرد که روند توسعه بازی تمام شده و این عنوان گلد شده است.

اما جدا از این موضوع، شاید به یاد داشته باشید که پس از معرفی Battlefield V، جنجال‌های زیادی پیرامون حضور سربازان زن و عدم تطابق بازی با تاریخ به وجود آمد. مدتی بعد از آن، مدیر کل DICE، "اسکار گابریلسون" در بیانیه‌ای اعلام کرد که سربازان زن در بازی باقی خواهند ماند.

اما به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از WCCFTech، به تازگی در مصاحبه‌ای درمورد War Stories (بخش داستانی و تک‌نفره Battlefield V)، کارگردان طراحی DICE یعنی "اریک هولمز" دوباره به این موضوع بازگشته و گفته که War Stories محتویاتی را در این مورد نمایش می‌دهد که خب امکان نمایش آن‌ها در یک تریلر کوتاه نبوده است.

""اسکار گابریلسون" از DICE در آن زمان موقعیت و دیدگاه ما را به صورت کاملا روشنی بیان کرد. من درباره بخش چندنفره صحبتی نمی‌کنم ولی "اسکار" درباره بازی صحبت کرد و نظر او این است که زن‌ها آمده‌اند تا در Battlefield V بمانند. "

"اگر به بخشی نظیر War Stories نگاه کنید، متوجه می‌شوید که ما توانایی ساخت چنین زمینه و محتوایی را داریم، که چیز بسیار خوبی است. وقتی داستان Nordlys را بازی کنید، فکر نکنم این سوال برای‌تان به وجود بیاید که چرا شخصیت اصلی زن است. این داستانِ او است. حتی می‌توان گفت که این داستان یک دختر و مادر است. جالب است؛ به یاد دارم یکی از کارکنانِ مونث DICE سراغ من آمد و گفت: "من واقعا از وجود این داستان مادر-دختری در بازی خوشحالم. "

"زمانی که ما به کندوکار در داستان‌های گذشته پرداخته و درباره زنانی که در گروه مقاومت فعالیت می‌کردند جست‌وجو کردیم، تصمیم به روایت این داستان گرفتیم. این داستان از آنجا شکل گرفت. به نظرم اینکه می‌توانیم در مورد داستان‌های گذشته تحقیق کنیم بسیار خوب است. بعضی اوقات، وقتی در حال ساخت یک تریلر هستید، تنها بخشی از آن را نشان می‌دهید. تریلر تمامی زمینه های لازم پیرامون این موضوع را ندارد. "

عنوان Battlefield V در تاریخ 20 نوامبر (29 آبان) برروی کنسول‌های PS4 و Xbox One و پلتفرم PC عرضه خواهد شد. در پایان لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.