Menu

دانلود موسیقی متن بازی Dead Cells

درود بر تمامی کاربران گرامی پردیس گیم. اکنون با آلبوم موسیقی متن بازی Dead Cells اثر Yoann Laulan (Valmont de Ragondas) در خدمت شما هستیم.

بازی Dead Cells عنوانی در سبک هیبرید Roguelike و Metroidvania می‌باشد که توسط استودیوی Motion Twin توسعه یافته و بعد از یک سال قرار داشتن در فاز Steam Early Access، در تاریخ 7 آگوست 2018 برای پلتفرم‌های PC، پلی استیشن 4، اکس باکس وان و Nintendo Switch عرضه شد. بازیکن در این عنوان، در نقش دسته‌ای از سلول‌ها قرار می‌گیرد که بعد از در اختیار گرفتن کنترل یک جسد در سیاهچال‌ها، باید با مبارزه کردن با تهدیدهای پیش رو، از آنجا خارج شوند. گیم پلی بازی به مانند یک نسخه‌ی بسیار سریع‌تر و مهیج‌تر از عنوان Salt & Sanctuary است و بازیکن وظیفه دارد با کشتن دشمنان، به جمع آوری Cellها (واحد پولی این بازی) و قدرتمندتر کردن توانایی‌هایش بپردازد. این بازی توانست تا در همان فاز Early Access، به موفقیت خارق العاده‌ای برسد و قبل از انتشار رسمی، 850 هزار نسخه از آن فقط در پلتفرم PC به فروش رسید. بعد از انتشار بازی نیز، این بازی به شدت مورد تحسین منتقدان قرار گرفت و توانست نمرات بسیار بالایی را دریافت کند (متای نسخه‌ی کامپیوتر: 90).

Dead Cells – Soundtrack Part 1

تاریخ انتشار: 10 می 2017

قیمت (صرفا جهت اطلاع!): 5 دلار آمریکا

تعداد قطعات موسیقی: 25 قطعه

مدت زمان کلی: 01 ساعت و 44 دقیقه و 38 ثانیه

کیفیت: MP3 320

آهنگساز: (Yoann Laulan (Valmont de Ragondas

دانلود موسیقی متن

دانلود با لینک مستقیم از پردیس گیم (حجم فایل: 246.38 مگابایت)

پسورد فایل: P@rd1sGame

دانلود تعدادی از موسیقی های منتخب

Prisoner's Awakening (موسیقی پیشنهادی)

Promenade Of The Condemned (موسیقی پیشنهادی)

The Merchant

The Village

ClockTower

The Castle (موسیقی پیشنهادی)

در نهایت شما همراهان عزیز ما در پردیس گیم می‌توانید سایر موسیقی‌های این طرح را از صفحه زیر دانلود کنید و موسیقی‌های متن درخواستی خود را نیز به اشتراک بگذارید تا برای شما قرار گیرد (قسمت راهنما حتما مطالعه شود):

دانلود موسیقی متن بازی‌ها در پردیس‌گیم