Menu

آیا فصل سوم سریال ترسناک Servant ساخته می شود؟

در سال گذشته اعلام شد که سریال دلهره‌آور و روانشناختی سروانت به یکی از اولین سریال‌های اورجینال شبکه +Apple TV تبدیل شده و اپل هم امروز تایید کرد که فصل سوم سریال ترسناک Servant به زودی ساخته خواهد شد. فصل 3 سروانت (خدمتکار) در آستانه پخش فصل دوم خود در 15 ژانویه 2021 (26 دی 1399) منتشر خواهد شد. با سایت پلی مگ همراه باشید.

اگر به این نوع از سریال‌ها علاقه‌مند باشید و فصل اول سریال سروانت (خدمتکار) را هم تماشا کرده‌اید، می‌دانید که فصل اول ده اپیزودی آن در سال 2019 با داستان لیان (Leanne) شروع می‌شود؛ پرستاری که دوروتی و شان ترنر او را استخدام می‌کنند تا از بچه آنها که در واقع یک عروسک است نگهداری کند. اپل تی وی پلاس در اوایل 15 ژانویه اپیزودهای جدید و هفتگی سریال را در اختیار مشترکان خود قرار می‌دهد تا طرفداران بتوانند در جریان اتفاقات فصل بعدی سروانت قرار بگیرند.

بعد از اتفاقاتی که در خط تعلیق فینال فصل اول سریال سروانت (خدمتکار) رخ داد، در فصل دوم خواهم دید که تمام اتفاقات مافوق طبیعی و آینده تاریک در انتظار بازگشت لیان هستند تا ماهیت واقعی خود را نشان دهد. قسمت‌های ده اپیزودی فصل دوم سریال Servant از تاریخ 15 ژانویه 2021 (26 دی 1399) در هر جمعه به طور انحصاری از شبکه +Apple TV منتشر خواهد شد.

بازیگران سریال سروانت (خدمتکار)

اگر دوست دارید داستان فصل سوم سریال ترسناک Servant بدانید، باید بگوییم که اپل هنوز جزئیات فصل جدید سروانت را منتشر نکرده، چون هنوز منتظر پخش فصل دوم این سریال هستیم. یعنی فصل دوم سریال سروانت (خدمتکار) باید منتشر شود تا بتوانند جزئیات بیشتری از فصل سوم را فاش کنند. ام نایت شیامالان (M. Night Shyamalan) کارگردان و لورن آمبروز (Lauren Ambrose)، توبی کبل (Toby Kebbell)، نل تایگر فری (Nell Tiger Free) و روپرت گرینت (Rupert Grint) بازیگران فصل سوم سریال ترسناک Servant هستند.

شبکه Apple علاوه بر تمدید فصل 3 سروانت (خدمتکار)، سریال Dickinson را نیز برای فصل سوم خود تمدید کرده که فصل دوم آن قرار است در ژانویه سال 2021 پخش شود.

آخرین اخبار سینما و تلویزیون را از سایت پلی مگ دنبال کنید:

به نظر شما آیا فصل سوم سریال Servant ساخته می شود؟

منبع: پلی مگ

5 / 5 ( 2 امتیاز )

The post آیا فصل سوم سریال ترسناک Servant ساخته می شود؟ appeared first on پلی مگ: تازه های سینما و بازی.