Menu

آیا فصل هفتم سریال انیمیشنی Bojack Horseman ساخته می شود؟

ششمین فصل از سریال بوجک هورسمن پخش شد و بنا به گفته بسیاری از افراد فصل شش آن آخرین فصل از سریال انیمیشنی Bojack Horseman است، اما به تمدید شدن فصل 7 بوجک هورسمن می‌شود امیدوار بود و این سریال برای فصل 7 خود تمدید می‌شود یا نه؟ در ادامه با سایت پلی مگ همراه باشید تا جزئیات بیشتری از فصل هفتم سریال انیمیشنی Bojack Horseman را در اختیارتان قرار دهیم.

قبل از اینکه سریال بوجک هورسمن به یکی از پرطرفدارترین سریال‌های استریم نتفلیکس تبدیل شود، حدس بسیاری از طرفداران این بود که این سریال با مرگ شخصیت اصلی به پایان می‌رسد. جالب اینجاست که با در نظر گرفتن صحنه‌های اوج سریال و طنزهای طعنه‌آمیز شخصیت اصلی، این تئوری آنچنان هم مسخره به نظر نمی‌رسید. هرچند، اگر شما جزء طرفداران این سریال هستید و فصل نهایی آن را دیده باشید، حتما می‌دانید که چنین اتفاقی برای شخصیت اصلی پیش نمی‌آید. اگر هم تا به الان سریال بوجک هورسمن را ندیده‌اید از خواندن این مقاله خودداری کنید و بروید سریال را به طور کامل تماشا کنید.

سریال بوجک هورسمن کنسل شده است؟

چرایی اینکه چرا بعضی از سریال‌های استریم نتفلیکس کنسل و بعضی‌های دیگر تمدید شدند جایی سوال دارد و برای بسیاری معما شده، با اینکه این مسئله برای سریال BoJack Horseman صدق نمی‌کند.

رافائل باب واکسبرگ (Raphael Bob-Waksberg)، خالق سریال بوجک هورسمن در اکتبر 2019 و درست بعد از پخش نیم فصل اول فصل هفتم سریال انیمیشنی Bojack Horseman در مصاحبه‌ای که با Vulture داشت، تمام داستان سریال را فاش کرد و این را تایید کرد که شبکه نتفلیکس این تصمیم را گرفت که سریال بوجک هورسمن کنسل شود. با این حال، بیاییم و از جنبه مثبت به این موضوع نگاه کنیم که نتفلیکس و باب با ساخت فصل هفتم سریال انیمیشنی Bojack Horseman می‌توانستند از بسیاری از سریال‌های اورجینال این شبکه جلو بیفتند.

آیا فصل 7 سریال Bojack Horseman ساخته می شود؟
آیا فصل 7 سریال Bojack Horseman ساخته می شود؟

نظر باب واکسبرگ درباره کنسل شدن سریال Bojack Horseman

باب واکسبرگ گفت:«من به نتفلیکس گفتم ممنون می‌شوم که یک پایان مناسب برای سریال Bojack Horseman در نظر بگیرم و بعضی از صحنه‌های اوج داستان که نتیجه‌ای برای سریال ندارد را حذف کنیم، اما زمانی که نتفلیکس دستور ساخت فصل ششم سریال بوجک هورسمن را داد گفت:«هی، یادت می‌آید که می‌خواستی هوشمندانه کار کنیم؟ فکر می‌کنیم که الان تو باید هوشمندانه کار کنی. خب، من هم از این اخطار خیلی ممنون شدم.»

نظر باب واکسبرگ درباره کنسل شدن سریال بوجک هورسمن
نظر باب واکسبرگ درباره کنسل شدن سریال بوجک هورسمن

این نقل و قول باب می‌تواند دو نکته کلیدی را برایمان روشن کند.

  1. باب واکسبرگ سریال بوجک هورسمن را کنسل نکرد.
  2. شبکه نتفلیکس به او گفت که فصل ششم آخرین فصل سریال بوجک هورسمن است و او هم توانست نمایش خوبی ارائه دهد.

به عبارت دیگر، به نظر می‌رسد که سریال بوجک هورسمن می‌توانست چیزهای زیادی را به نمایش بگذارد و با یک فرجام و نتیجه شفاف به پایان برسد تا مانند سریال‌هایی نباشد که در اوج تمام می‌شوند و خیلی چیزها را در حاله‌ای از ابهام می‌گذارند و طرفداران را برای فصل‌های بعدی معطل نگه می‌دارند. از طرف دیگر، اگر به باب حق انتخاب داده می‌شد، می‌توانست سریال بوجک هورسمن را تا چند قسمت دیگر جلو ببرد.

البته ناگفته نماند که این‌ها فقط حدس و گمان‌هایی هستند که از نقل و قول‌های باب دستگیرمان شده و تنهای چیزی که می‌دانیم این است که سریال بوجک هورسمن به طور رسمی تمام شده و حداقل تا یک دهه دیگر هیچ برنامه‌ای برای ساخت اپیزودهای جدیدی از آن وجود ندارد. نظر شما چیست؟ آیا فصل 7 بوجک هورسمن ساخته می‌شود؟ آیا سریال Bojack Horseman ادامه‌دار خواهد بود؟

آخرین اخبار سینما و تلویزیون را از سایت پلی مگ دنبال کنید:

به نظر شما آیا فصل هفتم سریال Bojack Horseman ساخته می شود؟

منبع: پلی مگ

5 / 5 ( 1 امتیاز )

The post آیا فصل هفتم سریال انیمیشنی Bojack Horseman ساخته می شود؟ appeared first on پلی مگ: تازه های سینما و بازی.