Menu

آموزش ایجاد لابی تک نفره پابلیک (سولو سشن) در بازی GTA V ONLINE

برای تجربه حداکثری از GTA Online لازم است که در یک لابی عمومی یا Public Lobby بازی کنید. البته، راه هایی برای دوری از مزاحمت افرادی که در لابی عمومی میخواهند برای تفریح مراحل، بیزینس و جاب های شما را خراب کنند وجود دارد.

روش های زیادی برای تبدیل شدن به پادشاه جرم و جنایت در بازی وجود دارد، اولین کاری که باید بکنید این است که به یک لابی عمومی بروید. مخصوصا در مورد Motorcycle Club و Gunrunning در بانکر.

همیشه کسانی هستند که میخواهند با منفجر کردن یا دزدیدن محموله تان بازی شما را خراب کنند. اما راهی برای رفتن به یک لابی عمومی و سپس خصوصی کردن آن وجود دارد.

چطور در کنسول های xbox و پلی استیشن یک لابی عمومی یک نفره بسازیم؟

ممکن است خیلی خوش شانس باشید و یک لابی عمومی پیدا کنید که هیچکس داخل آن نباشد. این رویای همه بازیکنان GTA Online است. اما اگر شانس با شما یار نباشد، میتوانید کمی اتصال اینترنت تان را تغییر دهید تا چیزی که دنبالش هستید را به دست بیاورید.

در هر دو کنسول xbox و پلی استیشن باید عدد MTU را در تنظیمات اینترنت عوض کنید. این عدد به صورت پیش فرض روی 1500 تنظیم شده است، البته عددی که باید به جای آن بنویسید در هر کنسول متفاوت است. مراحل زیر را انجام دهید تا یک لابی عمومی تک نفره بسازید. هر زمان هم بخواهید میتوانید به سادگی به حالت قبل برگردید.

  1. وارد GTA Online شوید و در یک Public Session عضو شوید.
  2. در کامپیوتر یا لپ تاپ به تنظیمات مسیر اینترنت تان وارد شوید (Internet Route Settings).
  3. تنظیمات MTU را در تنظیمات سفارشی یا پیشرفته پیدا کنید.
  4. عدد آن را به یک عدد پایین تر تغییر دهید. به عنوان مثال 800.
  5. چند لحظه صبر کنید تا وقتی که بازی از GTA Online خارج شود.
  6. یک لابی عمومی جدید پیدا کنید. حالا در این لابی تنها خواهید بود.

بازیکنان PC هم تنها کافی است اینترنت شان را خاموش و روشن کنند تا در لابی تنها شوند. حالا هر زمان که خواستید میتوانید با گزینه Find A New Lobby با بازیکنان دیگر بازی کنید.

انجام دادن این کار بر خلاف قوانین نیست و هیچ خطر بن شدنی تهدیدتان نمیکند. اما بعد از مدتی شاید به تدریج بازیکنان دیگری را هم ببینید. که در این حالت باید دوباره این کار را انجام بدهید. البته این کار مدت زمانی که برای تکمیل ماموریت تان لازم دارید را به شما میدهد.

آموزش و ترفند بازی ها را در پلی مگ دنبال کنید:

هر سوالی راجع به روش ایجاد لابی عمومی یک نفره (Solo Session Public) در بازی جی تی ای وی آنلاین (GTA V Online) داشتید، در بخش نظرات ارسال کنید.

منبع: سایت پلی مگ

5 / 5 ( 4 امتیاز )

The post آموزش ایجاد لابی تک نفره پابلیک (سولو سشن) در بازی GTA V ONLINE appeared first on پلی مگ: تازه های سینما و بازی.