Menu

همه چیز درباره فصل پنجم سریال Fargo [تاریخ پخش + داستان + بازیگران]

نوحا هاولی (Noah Hawley) با ساخت یک سریال تلویزیونی درام، جنایی و آنتولوژی به نام «Fargo» توانسته محتوایی از طنز، سیاست، خشونت و طنز تلخ را برای طرفداران این دسته از ژانرها فراهم کند. جالب است بدانید که سریال فارگو از فیلمی به همین نام در سال 1996 الهام گرفته که توسط برادران کوهن کارگردانی و نوشته شده است. اولین فصل از سریال فارگو در 15 آوریل 2014 (26 فروردین 1393) از شبکه FX روی آنتن رفت و با استقبال خوبی از طرف طرفداران این ژانر روبرو شد. سایت پلی مگ را همراهی کنید.

از زمانی که سریال فارگو برای فصل سوم خود تمدید شد، البته ناگفته نماند که هر فصل از این سریال داستان متمایزی در منطقه و لوکیشن‌های مختلفی را روایت می‌کند، فصل چهارم سریال فارگو هم در سپتامبر 2020 روی آنتن رفت و اتفاقاً نقدهای مثبتی هم دریافت کرد. خب، اگر درباره فصل پنجم سریال Fargo سوال دارید یا می‌خواهید بدانید که فصل بعدی این سریال پخش می‌شود یا نه، بهتر است به ما همراه باشید.

هر آنچه باید از فصل پنجم سریال Fargo بدانید

فصل 5 فارگو چه زمانی منتشر می‌شود؟ [تاریخ پخش]

همانطور که اطلاع دارید فصل چهارم سریال فارگو به همراه 11 اپیزود خود از 27 سپتامبر 2020 (6 مهر 1399) تا 29 نوامبر 2020 (9 آذر 1399) روی آنتن رفت، اما شبکه FX برای پخش فصل بعدی این سریال به طور رسمی هیچ تاریخی را مشخص نکرده است.

هرچند، زمانی که ددلاین در مصاحبه‌ای از نوحا درباره پخش فصل پنجم سوال می‌کند او می‌گوید:«من مطمئناً پخش فصل پنجم سریال Fargo را رد نمی‌کنم … برای ساخت فصل بعدی سریال فارگو به یک ایده نیاز ندارید، بلکه صدها ایده و شخصیت را باید مدیریت کنید … پس ساخت فصل 5 فارگو به تراوش کردن ایده ناب بستگی دارد.» در جریان باشید که علی‌رغم تمام چیزهایی که تا به الان گفته‌ایم، سریال فارگو جزء سریال‌های تحسین شده شبکه FX است، پس برای ساخت فصل بعدی باید امیدوار باشیم!

با تمام این اوصاف باید بگوییم که برای ساخت و پخش فصل پنجم سریال Fargo می‌توانیم خوش‌بین باشیم. شاید هم می‌توانیم این انتظار را داشته باشیم که فصل 5 فارگو در چند ماه بعد یعنی در سال 2022 روی آنتن برود. ناگفته نماند که سریال فارگو به این معروف است که مدت زیادی طول می‌کشد تا فصل بعدی خود را پخش کند و این یعنی انتظار پخش فصل 5 فارگو را به زودی‌ها نداشته باشید.

تاریخ انتشار فصل 5 سریال فارگو
تاریخ انتشار فصل 5 سریال فارگو

چه کسانی در فصل 5 فارگو به ایفای نقش می‌پردازند؟ [بازیگران]

از آنجایی که سریال فارگو یک سریال آنتولوژی است، باید شاهد شخصیت‌های متفاوتی در هر فصلش باشیم. مانند بازیگرانی همچون کریس راک (Chris Rock) در نقش لوی کنون، جسی باکلی (Jessie Buckley) در نقش اوارتا میفلوئر، جیسون شوارتزمن (Jason Schwartzman) در نقش جوستو فدا، بن ویشاو (Ben Whishaw) در نقش پاتریک میلیگان، جک هاستون (Jack Huston) در نقش آدیس وف، سالواتوره اسپوسیتو (Salvatore Esposito) در نقش گائتانو فدا، امیری کراچفیلد (E’myri Crutchfield) در نقش اتلریدا و اندرو برد (Andrew Bird) در نقش تورمن که در فصل چهارم سریال فارگو به ایفای نقش پرداختند.

همچنین آنجی وایت (Anji White) در نقش دیبرل، جرمی هریس (Jeremie Harris) در نقش لئون، متیو الام (Matthew Elam) در نقش لموئل، کوری هندریکس (Corey Hendrix) در نقش اومی، جیمز وینسنت مردیت (James Vincent Meredith) در نقش آپل، فرانسسکو آکوارولی (Francesco Acquaroli) در نقش ابال، گائتانو برونو (Gaetano Bruno) در نقش کانستنت، استفن اسپنسرد (Stephen Spencer) در نقش دکتر دیوید هاروارد و کارن الدریج (Karen Aldridge) در نقش زلمار نیز به عنوان ستارگان فصل پنجم سریال Fargo حضور خواهند داشت.

بازیگران فصل پنجم فارگو
بازیگران فصل پنجم فارگو

در فصل پنجم سریال Fargo شاهد چه اتفاقاتی هستیم؟ [داستان]

همانطور که قبلاً هم گفتیم، هر فصل از سریال فارگو در لوکیشن و خط زمانی متفاوتی اتفاق می‌افتد و همه آن فصل‌ها کمی با هم تداخل دارند. به طور مثال، اتفاقاتی که در فصل چهارم شاهد آن بودیم در سال 1950 میلادی در جنگی که در شهر کانزاس وجود دارد رخ می‌دهد؛ درگیری که بین قبایل فدا و کانن ایجاد می‌شود. اگر به آخر ماجرا برویم می‌بینیم که خانواده جوستو فدا به خاطر خبرچینی معشوقه‌اش، اوریتا میفولئر او را می‌کشند. از طرفی دیگر لوی کانان را می‌بینیم که شاهد بازگشت ستچل پسر خود است.

با این وجود، زلمار رولتت پشت سر پسرش به لوی چاقو می‌زند و او را می‌کشد. در صحنه نهایی سریال فارگو ستچل را می‌بینیم که در یک گانگستر دهه 70 مایک میلیگان در حال بزرگ شدن است؛ مایک میلیگان کسی بود که در فصل دوم سریال فارگو نیز حضور پیدا کرده بود. با تمام این توضیحات این را می‌دانیم که فصل پنجم سریال Fargo ما را با یک داستان جدید از پیچ و تاب‌های قابل توجه و خشونت در یک منطقه و مکان روبرو می‌کند.

داستان فصل پنجم سریال فارگو
داستان فصل پنجم سریال فارگو

آخرین اخبار سینما و تلویزیون را از سایت پلی مگ دنبال کنید:

از فصل پنجم سریال Fargo چه انتظاراتی دارید؟

منبع: پلی مگ

5 / 5 ( 3 امتیاز )

The post همه چیز درباره فصل پنجم سریال Fargo [تاریخ پخش + داستان + بازیگران] appeared first on پلی مگ: تازه های سینما و بازی.