Menu

“War Story” آلمان عنوان Battlefield 5 داستان یک قهرمان را روایت نمی‌کند

Battlefield 5 همانند نسخه قبلی این سری، Battlefield 1، در بخش تک نفره شامل چندین داستان مجزا با نام "War Stories" می‌شود. در نسخه جدید چندین War Story وجود دارد که هر کدام چشم‌انداز متفاوتی از جنگ را روایت خواهند کرد. هر یک از این داستان‌ها بر روی کلاس خاصی تمرکز می‌کنند تا بازیکن برای بخش چند نفره آماده شود.

داستان کوتاه مرتبط با آلمان مدتی بعد از انتشار بازی در دسترس قرار خواهد گرفت و احتمالا با یک روایت بحث برانگیز رو به رو خواهیم شد. آلمان‌ها در جنگ جهانی دوم تحت رهبری آدولف هیتلر و با نام نازی‌ها به طور حتم نقشی شیطانی داشتند که مطمئنا داستان چنین گروهی چشم اندازی متفاوت را برای بازیکن به ارمغان خواهد آورد و ممکن است تا حدی ناخوشایند باشد.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از GamingBolt، "دنیل برلین"، مدیرعامل DICE، در گفت وگویی با Eurogamer اعلام کرد:

"قسمت داستانی آلمان‌ها The Last Tiger نام دارد که داستان یک قهرمان نیست."

او در ادامه توضیح داد:

"ما در زمان عرضه Battlefield 1 بازخوردهای متعددی دریافت کردیم و طبق آن‌ها بازیکنان علاقه داشتند یک چشم‌انداز از آلمان‌ها در جنگ جهانی خلق کنیم و ما این بازخورد و خواسته طرفداران را در ذهن نگه داشتیم. هر عملی عواقبی دارد و جنگ نیز از این قاعده پیروی می‌کند. من نمی‌خواهم داستان را لو دهم اما زمانی که داستان آلمان‌ها را تجربه کنید متوجه خواهید شد که این یک روایت قهرمانانه نیست. داستان به طور کلی در مورد یک گروه سرباز هدایت کننده تانکی عظیم و قدرتمند است که در طول راه از خود می‌پرسند که چرا می‌جنگند."

این بسیار جذاب است که ببینیم در ذهن DICE چه می‌گذرد و چگونه می‌خواهد یک روایت متفاوت را کارگردانی کند. به وجود آوردن یک تجربه متفاوت همانند روایتی غیر قهرمانانه کاری بسیار سخت است و حتی در فیلم‌های بزرگ هالیوود دستیابی به این مهم کاری مشکل و طاقت فرسا می‌باشد و عده کمی از کارگردانان با موفقیت پروژه خود را به پایان می‌رسانند. آیا DICE می‌تواند ما را متعجب کند؟

Battlefield 5 در تاریخ 20 نوامبر(29 آبان) برای سه پلتفرم PC،PS4 و Xbox One عرضه خواهد شد. شما می‌توانید از اینجا تریلر اخیر منتشر شده از بازی را مشاهده کنید.