Menu

همه چیز درباره فصل چهارم سریال Ozark [تاریخ انتشار + بازیگران]

بیل دوبوک (Bill Dubuque) و مارک ویلیامز (Mark Williams) تولید یکی از سریال‌های محبوب سرویس استریمی نتفلیکس در ژانر درام و جنایی یعنی سریال اوزارک را با فصل چهارمش در ژوئن 2020 آغاز کردند. اگر می‌خواهید جزئیات بیشتری از فصل 4 اوزارک بدانید، سایت پلی مگ را همراهی کنید.

با توجه به جذابیت‌هایی که سریال Ozark برای طرفداران ژانر جنایی داشته، تمدید شدن فصل چهارم سریال هیچ عجیبی ندارد. سریال Ozark در بین عاشقان سریال‌های درام جزء لیست 10 سریال جذاب برای نسل‌های امروز از شبکه نتفلیکس است. طبق گفته جیسون بیتمن (Jason Bateman) فیلمبرداری هر قسمت از فصل چهارم سریال Ozark حدود یازده روز طول می‌کشد و جالب اینجاست که دو هفته قبل از فیلمبرداری به آنها اطلاع داده می‌شود تا محتوای قسمت بعدی را آماده کنند. تولید فصل چهارم سربال Ozark در مجموع حدود شش ماه طول می‌کشد و روند فیلمبرداری این فصل هم از 9 نوامبر 2020 (19 آبان) آغاز شد.

هر آنچه باید از فصل چهارم سریال Ozark بدانید

تاریخ پخش فصل 4 اوزارک

14 اپیزود فصل چهارم سریال Ozark در دو نیم فصل هفت قسمتی منتشر می‌شود و این پیش‌بینی را می‌کنیم که نیم فصل اول آن در سال 2021 و نیم فصل دوم هم در سال 2022 پخش شود. درباره مکان فیلمبرداری هم باید بگوییم که لوکیشن فیلمبرداری در آتلانتا، جورجیا است.

طبق گفته کریس موندی (Chris Mundy) داستان فصل چهارم سریال Ozark درباره این است که آیا روث واقعا می‌تواند چیزی از خودش خلق کند و آن چیزی که خلق کرده پایدار است یا نه. موندی همچنین این ادعا را کرده که در فصل 4 اوزارک ممکن است بدانیم که آیا بایردس می‌تواند مشکلات بزرگ زندگی را به یک مزیت بزرگ تبدیل کند و اینکه چه بازخوردی خواهند گرفت.

تاریخ انتشار فصل چهارم سریال اوزارک
تاریخ انتشار فصل چهارم سریال اوزارک

بازیگران فصل 4 اوزارک

برندگان جایزه امی جیسون بیتمن (Jason Batemen)، لورا لینی (Laura Linney) و جولیا گارنیا (Julia Garnia) به همراه سوفیا هابلیتز (Sofia Hublitz)، اسکایلر گرتنر (Skylar Gaertner)، چارلز تاهان (Charlie Tahan)، جسیکا فرانسیس دوکس (Jessica Frances Dukes)، لیزا امری (Lisa Emery)، جان بدفورد لوید (John Bedford Lloyd)، جوزف سیکورا (Joseph Sikora) از جمله بازیگران فصل چهارم سریال Ozark هستند. فلیکس سولیس (Felix Solis) و دامیان یانگ (Damian Young) هم در نقش‌های عمر ناوارو و جیم رتلسدورف پس از بازی در فصل سوم، برای ایفای نقش در فصل 4 اوزارک برخواهند گشت. آلفونسو هررا (Alfonso Herrera) از سریال جنگیر (The Exorcist) و آدام روتنبرگ (Adam Rothenberg) از سریال The Serpent، برنو بیچیر (Bruno Bichir) ستاره سریال The Narcos و سسی کاستیلو (CC Castillo) از سریال کارگاه واقعی و برنده جایزه تونی، کاترینا لنک (Katrina Lenk) هم در فصل چهارم سریال Ozark حضور خواهند داشت.

بازیگران فصل 4 سریال Ozark
بازیگران فصل 4 سریال Ozark

آخرین اخبار سینما و تلویزیون را از سایت پلی مگ دنبال کنید:

از فصل چهارم سریال اوزارک (Ozark) چه انتظاراتی دارید؟

منبع: پلی مگ

5 / 5 ( 2 امتیاز )

The post همه چیز درباره فصل چهارم سریال Ozark [تاریخ انتشار + بازیگران] appeared first on پلی مگ: تازه های سینما و بازی.