Menu

آموزش گلیچ برنده شدن در مسابقات رانندگی بازی GTA V Online

گلیچ جدیدی که در مسابقات رانندگی GTA Online پیدا شده است، بازیکنان را در یک لابی خالی قرار میدهد و آنها را پیروز مسابقه میکند. اکثر اوقات بازیکن ها با تنها یک فکر به GTA Online و لوس سانتوس می آیند، تا جایی که امکان دارد پول در بیاورند. پس در GTA Online پول حرف اول را میزند. روش های گوناگونی برای خرج کردن و همینطور کسب کردن آن وجود دارد.

پول درآوردن در این بازی آسان است، فعالیت ها، جاب ها، سرقت ها و حتی فروشگاه های زیادی وجود دارد که میتوانید از طریق آنها پول به جیب بزنید.

مسابقات رانندگی (Race) روش سودمندی برای بدست آوردن پول هستند، به شرطی بدانید چطور با بازیکنان دیگر مقابله کنید. اگرچه برخی از بازیکنان شرایط را برای خودشان هموار میکنند تا پیروزی آسان تر شود. قبل از اینکه حریفشان شانس پیروزی داشته باشد، آنها را از میان بر میدارند.

یکی از کاربران ساب ردیت GTAGlitches از گلیچ قدیمی دیسکانکت شدن برای اینکه بازی آنها را در یک لابی خالی قرار دهد استفاده کرد و آن را در ردیت به اشتراک گذاشت.

برای انجام این کار باید به طور خیلی خلاصه ای اینترنت تان را قطع کنید و قبل ازینکه بازی بفهمد چه اتفاقی افتاده است اینترنت را وصل کنید. در Race ها، اگر این اتفاق بیفتد، بازی باید بازیکن را از مسابقه بیرون کند، بدون توجه به اینکه در حال برنده شدن باشد.

البته خیلی آزار دهنده است که وقتی در حال پیروز شدن هستید و همان لحظه به دلیل مشکل اینترنت از مسابقه حذف شوید. گرچه، شخصی که از این گلیچ استفاده میکند میتواند دکمه home را بزند و بدون هیچ مشکلی پیروز شود.

پست کاربری در ردیت درباره گلیچ برنده شدن در مسابقات رانندگی جی تی ای وی آنلاین

من GTA Online را در PC و با VPN بازی میکنم، من میخواستم که رنگ های مات را برای ماشین ام باز کنم، این رنگها نیازمند این هستند که یک بار در مسابقات دریایی و یا هوایی برنده شوید. به صورت عادی یک مسابقه را با یک بازیکن تصادفی شروع میکنید. به طور معمول مسابقه را انجام دهید و وقتی نزدیک خط پایان شدید (و مطمئن هستید که برنده میشوید) این گلیچ را انجام دهید تا بازی شما را وارد یک لابی عمومی خالی کند (من برای این کار VPN ام را خاموش کردم و 10 ثانیه صبر کردم و سپس دوباره آن را متصل کردم)، بعد از این کار حریف شما بازی تان را ترک میکند و شما میتوانید بازی را به پایان برسانید و برنده بازی شوید.

من فکر میکنم این گلیچ خوبی برای افرادی که کسی را برای مسابقه ندارند باشد. مطمئنم این در PC جواب میدهد اما درباره کنسول مطمئن نیستم. همینطور من این روش را فقط با یک حریف امتحان کردم.

این گلیچ میتواند به یک مشکل شایع برای بازی و راکستار تبدیل شود. البته این مشکل خیلی وقت است که وجود دارد و هنوز راکستار تصمیم به رفع آن نگرفته است. پس به این بستگی دارد که بازیکنان چطور از آن استفاده میکنند.

همانند گلیچی که از استخراج پول نقد با استفاده از چیپ های کازینو دیدیم، احتمال این وجود دارد که بازیکنان به خاطر سو استفاده از گلیچ ها بن شوند یا پیشروی آنها در بازی ریست شود.

آموزش و ترفند بازی ها را در پلی مگ دنبال کنید:

سوالات خود را راجع به گلیچ برنده شدن در مسابقات رانندگی بازی GTA V Online در بخش نظرات ارسال کنید.

منبع: سایت پلی مگ

3.7 / 5 ( 3 امتیاز )

The post آموزش گلیچ برنده شدن در مسابقات رانندگی بازی GTA V Online appeared first on پلی مگ: تازه های سینما و بازی.