Menu

همه چیز درباره رویداد Fortnite Winterfest 2020 بازی فورتنایت [جوایز و تاریخ]

اپیک گیمز برای اولین بار رویداد 14 روزه کریسمس را در اواخر سال 2018 برای فورتنایت معرفی کرده بود. آیتم ها و اسکین های جدیدی با تم کریسمس هر روز به آیتم شاپ می آمدند. همچنین بازیکنان میتوانستند هر روز یک چالش متفاوت را انجام دهند تا آیتم های جدید باز کنند.

سال اپیک گیمز نام این رویداد را به Fortnite Winterfest تغییر داد و آن را معرفی کرد. در Fortnite Winterfest بازیکنان در کنار دریافت هدیه رایگان، چالش هایی را انجام دهند تا آیتم های جدیدی باز کنند.

در این رویداد کلبه ای وجود دارد که بازیکنان میتوانند از طریق لابی به آن دسترسی داشته باشند. بازیکنان هر روز میتوانند یک هدیه را به صورت رایگان در آن باز کنند. اگرچه آیتم های بزرگتر نیازمند کمی زمان هستند.

این هدیه ها شامل اسکین یک سرباز و یک جنگجو، گلایدر های Treefall و Millenium Falcon، Pickaxe های Shortbread slicers و peppermint pick، ایموت ها، آیتم ها، موزیک ها، Bling ها و صفحه لودینگ جدید هستند.

چیزی تا Fortnite Winterfest 2020 نمانده است و ما از قبل کمی اطلاعات از آن داریم که شامل چند اسکین رایگان جدید و چند زمان پیش بینی شده.

زمان شروع 2020 Fortnite Winterfest

خبر رسمی ای درباره اینکه چه زمانی این 14 روز آغاز میشود در دست نیست. حتی نمیدانیم که نام این رویداد به نام قبلی باز خواهد گشت یا اپیک گیمز میخواهد آن را Fortnite Winterfest 2020 نام گذاری کند.

چیزی که میدانیم این است که سال پیش این رویداد در تاریخ 18 دسامبر آغاز شد و در تاریخ 7 ژانویه به پایان رسید. 7 ژانویه آخرین روزی بود که بازیکنان میتوانستند تمام هدیه هایی که برایشان باقی مانده بود را باز کنند. با این وجود یک شانس برای اینکه این رویداد زودتر شروع شود وجود دارد و آن این است که آپدیت بزرگ فورتنایت در تاریخ 15 یا 16 دسامبر منتشر میشود.

پس در این دو تاریخ منتظر آغاز رویداد باشید. تا هفته بعد خبر های بیشتری درباره آن منتشر میشود و میتوانید در همین سایت از آنها با خبر شوید.

کریسمس 2020 بازی فورتنایت چه زمانی آغاز می شود؟
کریسمس 2020 بازی فورتنایت چه زمانی آغاز می شود؟

ایونت تعطیلات کریسمس FORTNITE WINTERFEST 2020

شخصیت Snowmando

پیش از انتشار سیزن 5 فورتنایت، چند شایعه درباره این سیزن شده بود که در آخر معلوم شد درست بودند. یکی از این شایعات مدعی شده بود که احتمالا یک شخصیت آدم برفی به بازی اضافه میشود(شخصیت غیر قابل بازی).

در آپدیت v15.00 فورتنایت، داده کاو ها متوجه شدند که اسکینی به نام Snowmando در دیتای بازی وجود دارد که احتمالا متعلق به شخصیت آدم برفی باشد. طبق این شایعات این شخصیت میتواند یک درخواست از شما دریافت کند، با شما گفتگو کند و در بازی برای شما لوت ظاهر کند. به یاد داشته باشید که این شایعات از قبل سیزن 5 هستند اما اکنون میدانیم که این شخصیت های غیر قابل بازی میتوانند با بازیکنان تعامل داشته باشند و برای آنها کوئست هایی در نظر بگیرند که باعث میشود این شایعات قابل اطمینان تر شوند.

تصویری از اسکین بامزه Snowmando
تصویری از اسکین بامزه Snowmando

ماهی کریسمس

ظاهرا اپیک گیمز عاشق اضافه کردن ماهی به بازی است مخصوصا از زمان شروع سیزن. در کنار ماهی هایی که در سیزن 5 به بازی اضافه شدند حالا در آپدیت v15.00 هم یک ماهی کریسمس اضافه میشود که ظاهرا بعد از استفاده 15 هیتپوینت به بازیکن اضافه میشود. حداکثر 5 عدد از این آیتم قابل حمل است طبق گفته داده کاوی به نام FortTory نام این آیتم Snowy Gift Fish خواهد بود و توضیحات آن در بازی “این را استفاده کنید تا هدایای کریسمس را به پیش خود بیاورید” است.

صدا ها

آپدیت v15.00 بازی هم شامل فایل های صوتی جدیدی برای Winterfest 2020 می باشد. فایل های صوتی لو رفته تایید کرده اند که همانند رویداد Winterfest قبلی جعبه های منجمد (Frozen Ice Boxes) به بازی برمیگردند.

داده کاو دیگری به نام VastBlast فاش کرد که متن جدیدی به فایل های بازی اضافه شده : “دوباره آن زمان از سال اینجاست! وقت آن است که درختان را تزئین کنیم، آواز تعطیلات کریسمس را بخوانیم، و… گروگان ها را آزاد کنیم؟”. طبق متن فاش شده ظاهرا باید منتظر چالش جدیدی در بازی باشیم.

چالش ها و جایزه های 2020 Winterfest

هنوز نمیدانیم که چالش ها و جایزه های این رویداد در سال 2020 چه خواهند بود. اما داده کاوی به نام ShiinaBR اشاره کرد که اسکین Snowmando در آپدیت v15.00 سورس تگ آیتم شاپ ندارد.

این بدین معناست که احتمالا این اسکین را بعنوان یک جایزه ببینیم. با توجه به تو اسکین رایگانی که پارسال در رویداد Winterfest وجود داشت، انتظار میرود که امسال اپیک گیمز برنامه های بزرگ تری برای جایزه ها داشته باشد و Snowmando میتواند یکی از آنها باشد.

جدای از اینها، باید انتظار یک اتوبوس جنگی کریسمسی و دکور های کریسمسی جدید در گوشه و کنار مپ را داشته باشیم. هیچ شکی هم در این نیست که یکی از چالش های Winterfest 2020 بازیکنان را ملزم به رقصیدن و دیدن درخت های کریسمس موجود در مپ کند.

در کریسمس 2020، فورتنایت قطعا جوایز رایگانی را به همراه جوایز به بازی اضافه کند
در کریسمس 2020، فورتنایت قطعا جوایز رایگانی را به همراه جوایز به بازی اضافه کند

دنبال فروشگاه معتبر فورتنایت می گردی؟ محصولات فورتنایت رو با قیمت مناسب از پلی مگ بخر! (روی متن بنفش کلیک کنید)

آخرین اخبار بازی های ویدیویی و گیم را از رسانه پلی مگ دنبال کنید!

به نظر شما اپیک گیمز امسال بازیکنان فورتنایت را با جوایز رایگان سورپرایز می کند؟
از کریسمس 2020 (Winterfest 2020) چه انتظاراتی دارید؟

منبع: سایت پلی مگ

4.2 / 5 ( 5 امتیاز )

The post همه چیز درباره رویداد Fortnite Winterfest 2020 بازی فورتنایت [جوایز و تاریخ] appeared first on پلی مگ: تازه های سینما و بازی.