Menu

فصل سوم سریال مندلوریان (Mandalorian) به طور رسمی تایید شد

اگر از علاقه‌مندان سریال مندلوریان هستید، باید بگوییم که دیزنی پخش فصل سوم سریال Mandalorian در دسامبر 2021 را تایید کرده است. همچنین دو اسپین‌آف لایو اکشن از این سریال هیجان‌انگیز تخیلی نیز در راه خواهد بود. با سایت پلی مگ همراه باشید.

سریال‌های اسپین‌آفی مندلوریان

خبر پخش فصل 3 مندلوریان در روز سرمایه‌گذار دیزنی در 2020 اعلام شد و کاتلین کندی (Kathleen Kennedy) به عنوان رئیس استودیوی لوکاس (Lucasfilm ) از مجموعه‌های جدید جنگ ستارگان رونمایی کرد که قرار است در سال‌های بعد از شبکه دیزنی پلاس پخش شوند. یکی از این مجموعه‌ها سریال Obi-Wan Kenobi با بازی اوان مک‌گرگور (Ewan McGregor) و با کمال تعجیب حضور هایدن کریستنن (Hayden Chtistensen) در نقش دارت ویدر خواهد بود.

با اینکه اپیزودهای جدید فصل دوم سریال مندلوریان هنوز در حال پخش از شبکه دیزنی هستند، اما طرفداران این سریال ماجراجویی‌های بیشتری از دین دجارین (Din Djarin) و گروگو (Grogue) می‌خواهند، البته هیچ اتفاق بدی برای دومی پیش نخواهد آمد. کندی در پی انتشار خبر پخش فصل سوم سریال Mandalorian تایید کرد که قرار است دو اسپین‌آف به نام‌های Rangers of the New Republic و Ahsoka از این سریال ساخته شود.

یکی از خبرهایی که در پی خبر پخش فصل 3 مندلوریان دیدیم این بود که جان فاورو (Jon Favreau) و دیو فیلونی (Dave Filoni) در حال حاضر روی هر دوی اسپین‌آف‌ها سریال Mandalorian کار می‌کنند تا بتوانند آن را در همان جدول زمانی سریال مندلوریان پخش کنند. کندی انتظار دارد که یکی از این اسپین‌آف‌ها برای پخش در کریسمس بعدی در شبکه دیزنی پلاس آماده شود.

همانطور که از مفهوم اورجینال سریال Rangers of the New Republic مشخص است، می‌توان فهمید که هیچ شناخت درستی از آن نداریم. به عبارتی دیگر، نسبتاً ناشناخته است. اما انتظار داریم راساریو داوسان (Rosario Dawson) در سریال اسپین‌آفی Ahsoka نقش یکی از شخصیت‌های محبوب طرفداران که در قسمت‌های قبلی سریال The Mandalorian بوده را بازی کند.

کارگردان فیلم آینده جنگ ستارگان

همچنین کندی در روز سرمایه‌گذار دیزنی (Disney Investor Day) اعلام کرد که پتی جنکینز (Patty Jenkins)، کارگردان فیلم Wonder Woman قرار است فیلم بعدی جنگ ستارگان با عنوان Rogue Squadron را کارگردانی کند.

گوشه‌هایی از سریال‌های Obi-Wan، Cassian Andor و The Bad Batch در این روز به نماش در آمد که تمام این سریال‌ها قرار است تا چند سال دیگر از شبکه +Disney منتشر شوند.

اخبار سینما و تلویزیون را از سایت پلی مگ دنبال کنید:

نظر شما نسبت به سریال واکینگ دد: ورلد بیاند چیست و از فصل دوم آن چه انتظاراتی دارید؟

منبع: پلی مگ

5 / 5 ( 1 امتیاز )

The post فصل سوم سریال مندلوریان (Mandalorian) به طور رسمی تایید شد appeared first on پلی مگ: تازه های سینما و بازی.