Menu

فیلم سینمایی Metal Gear Solid با نقش آفرینی اسکار آیزاک ساخته می‌شود

به گزارش سایت Deadline، اسکار آیزاک (Oscar Isaac) قرار است در اقتباس سینمای فیلم Metal Gear Solid از کمپانی سونی، نقش قهرمان اصلی یعنی سالید اسنیک (Solid Snake) را بازی کند. اگر فیلم‌های سینمایی این بازیگر را دیده باشید، می‌دانید که او نقش مبارز مقاومی به نام پو دامرون (Poe Dameron) را در آخرین قسمت از فیلم‌های جنگ ستارگان ایفا کرده بود. آیزاک همچنین در فیلم آتی Dune قرار است نقش شخصیت دوک لتو آتریدس (Duke Leto Atreides) را ایفا کند. سایت پلی مگ فکر می‌کند ایساک قدرت این را دارد که در فیلم متال گیر سالید نقش قهرمان اصلی را بازی کند.

با پلی مگ و خبر ساخته شدن فیلم سینمایی متال گیر سالید همراه باشید.

تاریخ پخش فیلم متال گیر سالید

فیلم متال گیر سالید به کارگردانی جردن وگت-رابرتز (Jordan Vogt-Roberts) هنوز در حال تولید است. ساخت فیلم متال گیر سالید هم مانند بسیاری از اقتباس‌های سینمایی از بازی‌های ویدیویی سال‌هاست که در حال توسعه است. در همین اوضاع، خالق بازی Metal Gear Solid، هیدئو کوجیما (Hideo Kojima) برای اولین بار فاش کرد که ساخت اقتباس فیلم metal gear solid از سال 2006 در نظر گرفته شده بود. با این حال، طبق گفته سایت ددلاین، تاریخ تولید فیلم متال گیر سالید هنوز نامشخص است. بنابراین، انتظار ساخت و اکران اقتباس فیلم متال گیر سالید را به این زودی‌ها نداشته باشید.

امیدوار هستیم انتخاب آیزاک برای ایفای نقش سالید اسنیک نشان‌دهنده این باشد که فیلم متال گیر سالید واقعاً ساخته خواهد شد. فیلمبرداری فیلم Uncharted که اقتباس مجموعه بازی‌هایی به همین نام است، بعد از یک دهه آغاز شده است. خب، امیدوار هستیم برای فیلم متال گیر سالید هم اتفاقات خوبی پیش رو باشد.

اخبار سینما و تلویزیون را از سایت پلی مگ دنبال کنید:

نظر شما نسبت به ساخته شدن فیلم متال گیر سالید (Metal Gear Solid) چیست؟

منبع: پلی مگ

5 / 5 ( 2 امتیاز )

The post فیلم سینمایی Metal Gear Solid با نقش آفرینی اسکار آیزاک ساخته می‌شود appeared first on پلی مگ: تازه های سینما و بازی.