Menu

بررسی یک شایعه: کریتوس (شخصیت God of War) در بازی فورتنایت

دوست دارید که اسکین کریتوس بازی فورتنایت را داشته باشید. خب، اگر فورتنایت را بازی کرده باشید، می‌دانید که این بازی با تلفیق شخصیت‌های مختلف غریبه نیست. بتل پس سیزن 5 از Chapter 2 فورتنایت قبلا هم از اسکین‌های کامل Mandalorian و Baby Yoda استفاده کرده بود. هرچند، این بار به نظر نمی‌رسد که شخصیت جدید بازی فورتنایت از فیلم‌های فرانچایزی محبوب باشد، بلکه قرار است شخصیت کریتوس دنیای بازی‌های ویدیویی God of War (گاد اف وار) وارد دنیای فورتنایت شود. با سایت پلی مگ همراه باشید.

تصویر اسکین کریتوس در بازی فورتنایت

تصویر اسکین Kratos بازی God of War (گاد اف وار) در Fortnite برای اولین بار از حساب توئیتری HYPEX منتشر شده است که نسخه جدیدی از شبح اسپارتا (Ghost of Sparta) را با تازه‌ترین ریش God of War (گاد اف وار) نشان می‌دهد. البته ظاهر و اسکین انیمیشنی سبکی دارد تا بتواند با سبک هنری دنیای فورتنایت مطابقت داشته باشد.

حساب PlayStation بیشتر به حضور کریتوس اشاره می‌کند و می‌گوید «شخصیت بعدی که شما انتخاب می‌کنید، به معنای واقعی کلمه با دست‌های خالی و خشم غیرقابل کنترل خود خدایان زیادی را نابود کرده است.» خواندن این جمله شما را یاد کریتوس می‌اندازد.

شکارچی‌های مختلف فصل جدید بازی فورتنایت از دنیای واقعی به جزیره دنیای فورتنایت آمدند تا با گالاکتوس یک مبارزه جهانی داشته باشند. به نظر می‌رسد کریتوس هم جای خود را در بازی پیدا می‌کند، البته حضور Kratos بازی God of War (گاد اف وار) در Fortnite به عنوان شخص ثالت در بازی فورتنایتی که تقریبا در هر پلتفرمی بوده، کمی عجیب است.

هنوز مشخص نیست که اسکین کریتوس بازی فورتنایت چه زمانی در دسترس قرار می‌گیرید یا معلوم نیست که اسکین کریتوس جزء اسکین‌هایی است که بازیکن‌ها بتوانند آن را خریداری کنند یا به دست بیاورند یا حتی به غیر از پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5، در پلتفرم‌های دیگر هم در دسترس قرار می‌گیرید یا نه. هرچند، با توجه به حساب رسمی سونی، مدت زیادی طول نمی‌کشد تا اطلاعات رسمی‌تری از این بازی منتشر شود.

خرید بتل پس فورتنایت | خرید ویباکس فورتنایت | سیو د ورلد (Save The World) | خرید استارتر پک فورتنایت را از پلی مگ با قیمت ارزان بخر! (روی نام محصول مد نظر کلیک کن)

آخرین اخبار بازی های ویدیویی و گیم را از رسانه پلی مگ دنبال کنید!

نظر شما نسبت به اضافه شدن اسکین کریتوس (شخصیت God of War) به بازی فورتنایت چیست؟

منبع: پلی مگ

5 / 5 ( 2 امتیاز )

The post بررسی یک شایعه: کریتوس (شخصیت God of War) در بازی فورتنایت appeared first on پلی مگ: تازه های سینما و بازی.