Menu

نقدها و نمرات بازی World of Warcraft: Shadowlands مشخص شد

متای ورلد آو وارکرافت شدولندز مشخص شد

به جرئت می توان بازی ورلد آو وارکرافت (World of Warcraft) را مادر تمامی گیم های نقش آفرینی و جهان باز (RPG – Open World) دانست و فقط کسانی که تجربه یکی از دی ال سی های (به پچ نیز معروف است) این بازی را تجربه کرده اند می توانند این حرف را درک کنند. شاید مثل قدیم آنطور که باید و شاید محبوب نباشد و دلیل اصلی آن هم عوض شدن سلیقه گیمرهای نسل جدید است و توان تجربه بازی مثل WOW را ندارند که تا حدی طبیعی است. نقدها و نمرات بازی World of Warcraft: Shadowlands ساعاتی قبل منتشر شد و باز هم مثل همیشه از دید منتقدین در سطح خوبی قرار دارد.

در ادامه می توانید متای ورلد آو وارکرافت شدولندز را به همراه نظر برخی از سایت ها راجع به این بازی بخوانید.

نمره و نظر سایت های مختلف در رابطه با بازی WOW Shadowlands

سایت Destructoid

نمره داده شده: 85 از 100

مثل همیشه و علی رغم گذشت زمان بسیار زیاد و طولانی از عرضه اولیه این بازی، ما شاهد پشتیبانی خارق العاده بلیزارد (Blizzard) از بازی WOW هستیم، اما با این وجود این بازی هنوز هم جزو برترین MMORPG های جهان و تاریخ صنعت گیم محسوب می شود.

سایت JeuxActu

نمره داده شده: 80 از 100

بازی WOW Shadowlands یک تجربه بسیار خوب و اصیل (نسبت به نسخه اولیه که بسیار محبوب بود) است و وجود ویژگی ها و محتویات جدید و جذاب در بسته الحاقی / دی ال سی (DLC) جدید باعث شده است تا ما عدم اضافه شدن یک Race یا Class جدید را به طور کلی فراموش کرده و نادیده بگیریم.

سایت Screen Rant

نمره داده شده: 80 از 100

در سال های اخیر دی ال سی های بسیار زیاد برای بازی ورلد آو وارکرافت منتشر شده است که با بازخوردهای مختلفی روبرو شده اند (مخصوصا در 5 سال اخیر که واکنش ها زیاد تعریفی نداشت) و به همین دلیل طرفداران و گیمرها استرس های زیادی بابت عدم موفقیت شدولندز داشتند که خوشبختانه برخلاف تصورات، World of Warcraft Shadowlands توانست با عملکرد بسیار خوب در بخش داستان و محتویات جدید، WOW را زنده و سربلند کند.

نقدها و نمرات بازی World of Warcraft Shadowlands در PC

متای ورلد آو وارکرافت شدولندز در پی سی (PC)
متای ورلد آو وارکرافت شدولندز در پی سی (PC)

آخرین اخبار بازی های ویدیویی و گیم را از رسانه پلی مگ دنبال کنید!

نظر شما نسبت به عملکرد بازی World of Warcraft Shadowlands (از دید منتقدین) چیست؟!

منبع: سایت پلی مگ

5 / 5 ( 1 امتیاز )

The post نقدها و نمرات بازی World of Warcraft: Shadowlands مشخص شد appeared first on پلی مگ: تازه های سینما و بازی.