Menu

حق پخش فیلم و سریال دردویل (Daredevil) به استودیوی مارول برگشت

چند وقت پیش اعلام شد که حق پخش فیلم و سریال دردویل در روز یکشنبه به استودیوی مارول برمی‌گردد. این یعنی سرویس استریمی نتفلیکس نمی‌توانند سریال مارولی Daredevil با بازی چارلی کاکس (Charlie Cox) را احیا کنند. با سایت پلی مگ همراه ما باشید.

شخصیت دردویل در نتفلیکس و مارول

همانطور که همه ما می‌دانیم، سریال دردویل با نقش‌آفرینی چارلی کاکس (Charlie Cox) در 28 نوامبر سال 2018 (27 آبان 1397) کنسل شد. استودیوی مارول از آن به بعد نتوانست از شخصیت دردویل در هیچ کدام از فیلم و سریال‌های تلویزیونی خود استفاده کند، تا اینکه مهلت لایسنس دو ساله سرویس پخش نتفلیکس منقضی شد. داستان قراردادهای لایسنس سریال دردویل بین استودیوی مارول و نتفلیکس اینگونه کار می‌کرد.

ناگفته نماند که کنسلی سریال دردویل که با اختلاف یکی از بهترین سریال‌های تلویزیونی مارول از سرویس نتفلیکس است، واقعاً باعث ناراحتی بود. شاید بهتر باشد اینگونه بگوییم که سریال Daredevil و The Punisher دو تا از سریال‌های جذاب نتفلیکس و مارول بودند، البته فصل یکم سریال Jessica Jones را هم نمی‌شود نادیده گرفت.

به زودی شخصیت دردویل (Daredevil) را در دنیای مارول می بینیم
به زودی شخصیت دردویل (Daredevil) را در دنیای مارول می بینیم

بازگشت مت مورداک

شایعاتی به وجود آمده بود که می‌گفت چارلی کاکس ممکن است برای بازی در نقش دردویل در فیلم‌های آینده دنیای مارول دیده شود. خیلی‌ها می‌گفتند که دردویل ممکن است در فیلم Spider-man 3 حضور داشته باشد. البته خبر حضور دردویل در این فیلم را به شخصه از کسی نشنیده‌ایم، اما این‌ها تمام چیزهایی هستند که در حال حاضر از سریال Daredevil در فضای مجازی دیده می‌شود.

همه طرفداران سریال دردویل دوست دارند که چارلی کاکس را یک بار دیگر در قامت مت مورداک (Matt Murdock) ببینند، چون این بازیگر واقعاً می‌تواند شخصیت دردویل را به خوبی به نمایش بگذارد. هرچند، استودیوی مارول ممکن است بخواهد بازیگران جدیدی برای شخصیت‌های سریال Daredevil انتخاب کند که اگر این اتفاق بیفتد واقعاً وضع ناراحت‌کننده می‌شود. با همه این اوصاف، فکر می‌کنیم که چارلی کاکس (Charlie Cox) برای نقش مت مورداک، دردویل و جان برنثال (Jon Bernthal) برای نقش پانیشر مناسب بودند.

سوالی که در اینجا پیش می‌آید این است که چرا این خبرها منتشر شده است؟ آیا از شنیدن خبر کنسلی سریال Daredevil و اینکه دیگر برنخواهد گشت ناراحت شدید؟ لطفا نظرات خود را در کادر زیر بنویسید.

اخبار سینما و تلویزیون را از سایت پلی مگ دنبال کنید:

نظر شما نسبت به بازگشت امتیاز مجموعه دردویل (Daredevil) به Marvel چیست؟

منبع: پلی مگ

5 / 5 ( 1 امتیاز )

The post حق پخش فیلم و سریال دردویل (Daredevil) به استودیوی مارول برگشت appeared first on پلی مگ: تازه های سینما و بازی.