Menu

همه چیز درباره فصل چهارم سریال Hannibal [تاریخ انتشار + بازیگران + داستان]

از زمانی که فیلم سکوت برره‌ها توانست مخاطبان فیلم‌های ژانر وحشت را سرگرم کند، صنعت فیلم و سریال به سمت ساخت سریالی با محوریت آدم‌خوار شیطانی به نام هانیبال رفته می‌رود. سه فصل ابتدای سریال Hannibal آنقدر جذاب بوده که سرویس استریم نتفلیکس تمام فصل‌ها را در دسترس قرار داده است. سریال هانیبال طوری هواداران را مشتاق خود کرده که حتما از شنیدن خبر ساخت فصل چهارم آن خوشحال و انتظاراتشان برای ساخت فصل چهارم سریال Hannibal بیشتر می‌شود. با سایت پلی مگ همراه باشید.

همه چیز درباره فصل 4 سریال هانیبال

اتفاقات غیرمنتظره در فصل چهارم سریال هانیبال

کسانی که از دیدن فصل‌های ابتدایی سریال هانیبال لذت بردند، هنوز نمی‌دانند که فصل چهارم سریال Hannibal چه چیزهای تماشایی دیگری ممکن است داشته باشد. البته ناگفته نماند که ساخت فصل چهارم سریال هانیبال هنوز تایید نشده است. گفته می‌شد که سازندگان سریال هانیبال بعد از کنسل شدن سه فصل سریال هانیبال از شبکه NBC در حال صحبت کردن با استودیویی دیگری هستند، اما از زمانی هم که برایان فولر (Bryan Fuller)، شورانر سریال هانیبال گفته بود که ساخت فصل چهارم سریال Hannibal زمان زیادی می‌گیرد، دیگر خبری از سریال هانیبال نشد.

تاریخ پخش فصل چهارم سریال Hannibal

درباره تاریخ پخش فصل چهارم سریال هانیبال باید بگوییم که اگر این سریال برای فصل چهارم خود برگردد، کدام شبکه می‌خواهد آن را پخش کند. بعد از کنسلی سریال هانیبال، هیچ شبکه‌ای ادامه آن را برعهده نگرفته است. برای همین ممکن است زمان پخش سریال Hannibal به همین زودی‌هایی که سرویس استریمی نتفلیکس یا دیگر استودیوها می‌گویند، نباشد. هرچند شما می‌توانید سه فصل قبلی سریال هانیبال را از Netflix یا دیگر سایت‌ها دانلود و تماشا کنید.

هیو دنسی (Hugh Dancy)، یکی از ستارهای سریال هانیبال در مصاحبه‌ای که در سال 2017 با TVLine داشته به این موضوع اشاره می‌کند که در واقعیت ساخت فصل چهارم سریال Hannibal ممکن است 4 یا 5 سال طول بکشد. این یعنی اگر ساخت فصل چهارم سریال هانیبال ادامه پیدا کند، برای تماشای آن باید تا سال 2021 یا 2022 صبر کنیم.

در صورت اعلام تاریخ انتشار فصل 4 هانیبال، این مقاله بروزرسانی می شود
در صورت اعلام تاریخ انتشار فصل 4 هانیبال، این مقاله بروزرسانی می شود

این را در نظر می‌گیریم که جذاب سه فصل ابتدایی سریال هانیبال آنقدر برای طرفداران جذاب و گیرا بوده که ساخت فصل چهارم سریال Hannibal را محتمل می‌کند و فکر کردن به این موضوع هم عجیب نخواهد بود که نتفلیکس هم بدش نمی‌آید که فصل چهارم این سریال را بسازد. در هرصورت، در حال حاضر هیچ تاریخی برای ساخت و پخش فصل چهارم سریال هانیبال منتشر نشده است.

بازیگران فصل چهارم سریال Hannibal

به غیر از مشخص نبودن تاریخ پخش فصل چهارم سریال هانیبال، بازیگران این فصل هم هنوز مشخص و تایید نشده‌اند. با این حال، این را می‌توانیم با خیال راحت بگوییم که چند تا از بازیگران کلیدی سریال برای فصل بعد در نظر گرفته شدند. چون هیچ راهی وجود ندارد که سریال هانیبال بدون مدس میکلسن (Mads Mikkelson) ادامه پیدا کند؛ بازیگری که اعلام کرده بود خوشحال می‌شود برای بازی در نقش هانیبال لکتر (Hannibal Lecter) برگردد، حالا یا نتفلیکس یا هر استودیوی دیگری که می‌خواهد فصل چهارم آن را بسازد.

هیو دنسی (Hugh Dancy)، بازیگر نقش ویل گراهام (Will Graham) و رقیب قاتل اصلی سریال هانیبال در سه فصل این سریال به ایفای نقش پرداخته است و البته به این نکته هم اشاره کرد هر زمان که فصل بعدی سریال هانیبال ساخته شود، تمایل دارد برگردد.

جیلین اندرسون (Gillian Anderson)، بازیگر نقش دکتر بدلیا دو موریر (Dr. Bedelia Du Maurier) و تراپیست هانیبال هم دوست دارد شانس خود را امتحان کند و به سریال باز گردد. با توجه به دیدن او در صحنه‌های پایانی سریال باید دید که چه اتفاقات جالب‌توجه‌ای در آینده برای او رخ می‌دهد.

بازیگران احتمالی فصل 4 سریال هانیبال
بازیگران احتمالی فصل 4 سریال هانیبال

حالا یا نتفلیکس یا هر استودیوی دیگری که بخواهد ساخت و پخش فصل چهارم سریال هانیبال را بر عهده بگیرد، مهم نیست. مهم این است که در فصل چهارم سریال Hannibal با چهره‌های جدید و آشنایی مواجه خواهیم شد و تا زمان پخش اولین قسمت از فصل چهارم سریال هانیبال، می‌توانیم خاطرات و لحظه‌های شگفت‌انگیز فصل‌های قبلی را مرور کنیم.

اخبار سینما و تلویزیون را از سایت پلی مگ دنبال کنید:

از فصل 4 سریال Hannibal چه انتظاراتی دارید؟

منبع: پلی مگ

5 / 5 ( 2 امتیاز )

The post همه چیز درباره فصل چهارم سریال Hannibal [تاریخ انتشار + بازیگران + داستان] appeared first on پلی مگ: تازه های سینما و بازی.