Menu

Rockstar: در Red Dead Redemption 2 اسب شما مورد اعتماد‌‎ترین و نزدیک‌ترین همراه شما خواهد بود

بسیاری از بازی‌های ویدیویی تمرکز ویژه‌ای بر روی اسب‌ها دارند اما برخی در این باره طراحی و عملکرد بهتری از خود نشان می‌دهند و در برخی اشتباهات زیادی دیده می‌شود و در نهایت آن‌طور که باید به نظر نمی‌رسند اما Red Dead Redemption 2 موردی کاملا متفاوت است که شامل مکانیک‌های مختلف اسب سواری و حتی یک المان رابطه احساسی بین شخصیت اصلی و اسب برای آن طراحی شده است. در بازی یک رابطه بین شخیصت اصلی و اسب شکل خواهد گرفت که در گیمپلی تاثیرگذار می‌باشد.

همانطور که می‌دانید، اگر در عنوان Red Dead Redemption 2 اسب شما بمیرد دیگر بازیابی نخواهد شد. در این حالت شما تنها یک انتخاب دارید و آن خریدن اسبی دیگر است و حالا شما باید رابطه خود با اسب جدیدتان را دوباره از ابتدا شکل دهید. به گزارش پردیس‌گیم با توجه به گفته‌های "فیل هوکر"، مدیر بخش تکنولوژی Rockstar North، این مردن همیشگی یک مکانیک حیاتی است که به اهمیت شکل گیری رابطه بازیکن با اسب کمک بسیاری می‌کند.

او در این باره با GamesRadar گفت:

"وقتی در بازی پیش می‌روید و در طول آن از اسبتان مراقبت می‌کنید، به آن غذا می‌دهید، او را زمان ترسیدن آرام می‌کنید، در زمان خستگی او را تشویق می‌کنید، به او نامی می‌دهید و مراقبش هستید، همگی این‌ها باعث به وجود آمدن یک رابطه مستحکم بین شما و اسبتان می‌شود. این نزدیک‌ترین و قابل اعتمادترین همراه شما خواهد بود که همیشه برای کمک به شما حاضر و آماده است. ما برای اهمیت دادن به این رابطه مجبور شدیم آن را آسیب پذیر و میرا طراحی کنیم تا با احترام با اسبتان برخورد کنید."

Red Dead Redemption 2 در تاریخ 26 اکتبر(4 آبان) برای دو پلتفرم Xbox One و PS4 عرضه خواهد شد.

نظر شما در این باره چیست؟ آیا Rockstar می‌تواند در زمینه طراحی اسب و المان‌های آن نیز عملکردی انقلابی داشته باشد؟