Menu

نسخه کنسولی عنوان مسابقه‌ای Wreckfest با تاخیر مواجه شد

استودیو Bugbear Entertainment در بحث زنده کردن خاطرات بازی افسانه‌ای خود، Flatout، با مشکلاتی رو به رو شده است و Wreckfest در سطح آن پروژه قرار ندارد. اگرچه نسخه PC بازی Wreckfest توانست نظر برخی منتقدین را به خود جلب کند اما در فاز "دسترسی زودهنگام" با مشکلات متعددی رو به رو بود. قرار بود نسخه کنسولی بازی در تاریخ 20 نوامبر(29 آبان) عرضه شود اما به نظر می‌رسد بنا به دلایلی این اتفاق رخ نخواهد داد و ما در سال 2019 شاهد انتشار نسخه کنسولی بازی خواهیم بود.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از GamingBolt، در حال حاضر تیم سازنده بر روی بهبود کیفیت، حل مشکلات و پولیش بخش چند نفره نسخه کنسولی کار می‌کند. "راجر جاسویگ"، تهیه‌کننده ارشد THQ Nordic، در این باره گفت:

"Wreckfest به محض این که ما عاشق بازی کردن آن شویم و از آن لذت ببریم عرضه خواهد شد. بعد از عرضه خارق‌العاده نسخه PC، سطح توقع در رابطه با نسخه کنسولی بالاتر هم رفته است. در حال حاضر تیم سازنده زمان بیشتری برای پولیش بخش چند نفره نیاز دارد، همینطور در رابطه با کیفیت کلی آن نیز وقت بیشتری لازم است تا توانایی رقابت با نسخه رایانه‌های شخصی را داشته باشد. ما متاسفیم که طرفداران باید بیشتر از زمانی که قولش را دادیم صبر کنند. اگرچه ما اتومبیل‌های ویژه‌ای را برای نسخه کنسولی در نظر خواهیم گرفت."

به طور حتم این تاخیر برای طرفداران بازی که از کنسول‌ها استفاده می‌کنند بسیار ناخوشایند است. اما مطمئنا یک محصول پولیش شده و کامل ارزش صبر کردن را دارد، البته این احتمال وجود دارد که محصول نهایی همچنان شامل مشکلاتی شود اما تلاش تیم سازنده ستودنی می‌باشد. نسخه PC بازی در اوایل مشکلاتی داشت اما به روز رسانی‌های مختلفی دریافت کرد و در حال حاضر در وضعیت بسیار خوبی قرار دارد و تجربه آن خالی از لطف نیست.

نظر شما در این باره چیست؟