Menu

تماشا کنید: اولین هدف فراری Hitman 2 “شان بن” خواهد بود

دقایقی پیش IO Interactive با انتشار تریلری اعلام کرد که اولین هدف فراری Hitman 2 "شان بن" (Sean Bean) خواهد بود.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از VG247، "شان بن" نقش "مار فابا"،‌یک مامور سابق سازمان MI5 را که تبدیل به یک آدم‌کش به نام "The Undying" شده است، بازی می‌کند. او در جعل‌کردن مرگ خود استاد است و از همین رو جایزه به قتل رساندن او که توسط ICA مشخص شده، بسیار بالا است.

در تریلر لایو‌اکشن منتشرشده برای معرفی این هدف فراری، "بن" در نقش "فابا" در حل معرفی با یک روان‌شناس است. در این نمایش او از علاقه‌اش به کشتن افراد به صورت مخفیانه و اینکه می‌توان از بسیاری از اشیای دفتر روان‌شناس به عنوان سلاح استفاده کرد، اشاره می‌کند. هدف او به قتل‌رساندن فردی در "همایش جهانی خلاقیت" در شهر میامی است.

در حالی که جلسه برای روان‌شناس "فابا" بد به اتمام می‌رسد، به نظر می‌رسد که "فابا" نیز وضعیت خوبی نخواهد داشت. چرا که Agent 47 در تمام این مدت نظاره‌گر او بوده است.

هدف فراری اول Hitman در تاریخ 20 نوامبر (29 آبان) یعنی یک هفته پس از عرضه بازی، در دسترس خواهد بود. شایان ذکر است تمامی اهداف فراری Hitman 2 اعم از "فابا"، تنها 10 روز پس از عرضه در دسترس بوده و برای کشتن آن‌ها تنها یک فرصت خواهید داشت.

در ادامه می‌توانید تیزر منتشرشده در این مورد را مشاهده نمایید.

دانلود با کیفیت SD‌ | دانلود با کیفیت HD

تماشا به صورت تمام‌صفحه

Hitman 2 در تاریخ 13 نوامبر (22 آبان) برای کنسول‌های PS4 و Xbox One و پلتفرم PC عرضه خواهد شد. در پایان لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.