Menu

تماشا کنید: کیفیت تصویری Forza Horizon 4 بر روی Xbox Series X/S

به گزارش پردیس‌گیم، با این‌که مایکروسافت از وجود یک بازی شاخص و بسیار بزرگ در زمان عرضه‌ی کنسول‌های نسل بعد بی بهره است، اما یکی از ویژگی‌های خوب Xbox Series X و Xbox Series S قابلیت پشتیبانی از بازی‌های بی شمار نسل قبلی می‌باشد. یکی از همین عناوین که از محبوبیت فراوانی نیز برخوردار است، Forza Horizon 4 می‌باشد که حال شما می‌توانید با کیفیت بالاتر آن را بر روی کنسول‌های نسل بعد مایکروسافت تجربه کنید.
تریلر بازی کوتاه است و سعی در ترغیب شما به تجربه‌ی بازی بر روی کنسول‌های نسل بعد دارد. پیش از این نیز ما گیم‌پلی بازی بر روی Xbox Series X را دیده بودیم. کیفیت اجرایی بازی بر روی کنسول قدرتمند سری ایکس به صورت 4K و 60 فریم می‌باشد، سری اس نیز بازی را به صورت 1080 و 60 فریم اجرا می‌کند. هر دوی کنسول‌ها نیز به لطف داشتن SSD زمان بارگذاری کوتاه‌تری را ارائه خواهند داد. با توجه به قابلیت تحويل هوشمند (smart delivery) دارندگان بازی بر روی ایکس‌باکس وان نسخه‌ی نسل بعدی را به رايگان دریافت می‌کنند.
همانطور که می‌دانید کنسول‌های Xbox Series X و Xbox Series S از امروز عرضه‌ی جهانی شده‌اند. امیدواریم که مشتاقان و طرفداران بتوانند به راحتی به کنسول مورد نظرشان دسترسی پیدا کنند.
تریلر نسخه‌ی نسل بعد بازی Forza Horizon 4 را در پائین مشاهده بفرمائید:

دانلود با کیفیتSD دانلود با کیفیتHD
تماشا به صورت تمام صفحه

خب دوستان نظرتان چیست؟ برای تجربه‌ی مجدد این بازی خوش ساخت مشتاق هستید؟ لطفاً با ما در بخش نظرات در میان بگذارید.