Menu

کارمند سابق Rockstar: فعالیت در آن‌جا مانند کار کردن با اسلحه نشانه رفته به سمت سر شما بود

در مصاحبه "دن هَوسر" با Vulture اطلاعات جالبی در مورد Red Dead Redemption 2 منتشر شد. از نکات عجیب این گفت و گو بیانیه جالب هوسر در مورد ساعات کاری کارکنان این استودیو بود. او اعلام کرد که برای به اتمام رساندن پروژه تا تاریخ عرضه مشخص شده کارکنان در هر هفته بیش از 100 ساعت کار می‌کردند. پس از این اعلامیه بسیاری از سازندگان و کارمندان استودیوهای بزرگ از خاطرات خود درباره سختی کار در توییتر داستان‌هایی تعریف کردند.

یکی از این سازندگان Job J Stauffer است که بعد از جدایی از استودیو‌های Telltale Games و Rockstar شرکت Orpheus Self-Care Entertainment را تشکیل داد. او در جواب توییت نویسنده Kutaku، "جیسون شریج"، در مورد شرایط کاری Rockstar گفت:

"یک دهه از جدایی من از Rockstar می‌گذرد اما من به شما اطمینان می‌دهم که کار کردن بر روی GTA IV مانند این بود که هفت روز هفته اسلحه‌ای به سمت سر شما نشانه رفته باشد و آن دوره پر از سختی بود. حتی دستور می‌آمد که روزهای تعطیل هفته نیز در استودیو حاضر باشیم. اگر دن و سم وارد استودیو می‌شدند می‌بایست همگی در حال کار باشند و به سختی آن‌ها کار کنند."

همچنین در توییتی دیگر توضیح داد که بخاطر مریضی و آنفولانزا مجبور شد یک روز را کار نکند اما با مجازات شدیدی رو به رو شد.

هوسر خود در مصاحبه اعلام کرد که کارکنان آن‌ها به خصوص افرادی که رتبه ارشد را دارند به سختی بر روی پروژه‌ها کار می‌کنند و در بیشتر موارد کار کردن بیش از حد آن‌ها به دلیل علاقه و عشق آن‌ها به بازی در دست ساخت می‌باشد.

نظر شما در این باره چیست؟