Menu

یک بازی بزرگ در راه ایکس‌باکس گیم‌پس!

به گزارش پردیس‌گیم، همان‌طور که می‌دانید هم‌زمان با عرضه‌ی کنسول‌های نسل بعدی مایکروسافت یعنی Xbox Series X و Xbox Series S در تاریخ 20 آبان‌ماه، اشتراک EA Play با Xbox Game Pass ادغام خواهد شد. این بدان معناست که تمام بازی‌های اشتراک EA Play بدون هیچ هزینه‌ی اضافه‌ای برای دارندگان اشتراک ایکس‌باکس گیم‌پس آلتیمت در دسترس قرار خواهند گرفت. حال مشخص شده است که بازی تحسين‌شده‌ی Star Wars Jedi: Fallen Order نیز قرار است به اشتراک EA Play اضافه شود و به تبع آن گیم‌پس.
بازی مذکور جدیدترین ساخته‌ی استودیوی خوش ذوق و با استعداد Respawn Entertainment می‌باشد، عنوانی در سبک اکشن-ماجراجویی که از بهترین بازی‌های سال گذشته بود. آخرین آمارها از فروش 10 میلیون نسخه‌ای این بازی خبر می‌دادند، آماری که قطعاً به زودی بیشتر نیز خواهد شد.
شرکت الکترونیک آرتز پیش از این گفته بود که این بازی آغاز یک مجموعه‌ی جدید از جنگ ستارگان می‌باشد و با توجه به اطلاعات واصله، استودیوی سازنده نیز به سختی بر روی دنباله‌ی بازی در حال کار است.
بازی Star Wars Jedi: Fallen Order هم‌اکنون بر روی پلتفرم‌های PS4, Xbox One و کامپیوتر در دسترس است. ماه آینده نیز قرار است راهی گوگل استادیا شود.

خب دوستان نظرتان چیست؟ اضافه شدن این بازی را چگونه ارزیابی می‌کنید؟ لطفاً با ما در بخش نظرات در میان بگذارید.