Menu

آمار فروش دستگاه پرطرفدار Nintendo Switch

به گزارش پردیس‌گیم، همان‌طور که گفتیم نینتندو به تازگی آمار فروش خودش را به روز کرده است. بر طبق آخرین آمار فروش Nintendo Switch از مرز 68.3 میلیون نسخه فراتر رفته است. این آمار تا پایان ماه سپتامبر میلادی می‌باشد و آمار پیشین که تا آگوست بود عدد 61.44 را نشان می‌داد. میزان فروش نرم‌افزاری نیز در یک بازه‌ی 3 ماهه 49.81 میلیون واحد را نشان می‌دهد.
در همین راستا نینتندو پیش‌بینی فروش خودش از آپریل 2020 تا ماه مارس 2021 را از 19 میلیون نسخه به 24 میلیون نسخه افزایش داد. با توجه به بازی‌های بزرگی که در دست ساخت می‌باشند و به زودی عرضه می‌شوند از جمله Hyrule Warriors: Age of Calamity و Bravely Default 2 به احتمال زیاد نینتندو به راحتی به این میزان فروش دست خواهد یافت و بهترین زمان برای معرفی کنسول احتمالی Nintendo Switch Pro خواهد بود که شایعه شده است در اوایل سال 2021 معرفی و عرضه خواهد شد.
صحبت از بازی‌های آینده شد، Hyrule Warriors: Age of Calamity قرار است در تاریخ جمعه 30 آبان عرضه شود و هم‌اکنون نیز دموی رایگان آن در Nintendo eShop در دسترس است، Bravely Default 2 نیز جمعه 8 اسفندماه راهی قفسه‌ها خواهد شد. منتظر اخبار بیشتر از نینتندو باشید.

خب دوستان نظرتان چیست؟ این آمار فروش را چگونه ارزیابی می‌کنید؟ لطفاً با ما در بخش نظرات در میان بگذارید.