Menu

فضایی به اندازه‌ی یک Call of Duty| فضای ذخیره‌سازی احتمالی Xbox Series S مشخص شد

به گزارش پردیس‌گیم، کمتر از یک هفته به عرضه‌ی نه یک کنسول بلکه کنسول‌های مایکروسافت فاصله داریم. بله مایکروسافت دو کنسول‌ نسل بعدی خواهد داشت. آن‌ها در یک طرف کنسول سطح بالای Xbox Series X را دارند و در یک سمت کنسول بسیار ضعیف‌تر Xbox Series S. این دومی بسیار بین توسعه‌دهندگان مورد مناقشه بوده است، برخی آن را قابل قبول و تعدادی نیز آن را دردسرساز و مانع پیشرفت خطاب کرده‌اند. حال چیزی که مانده فضای ذخیره‌سازی کنسول است تا تنور این بحث‌ها را گرم‌تر از همیشه کند.

شخصی که ادعا می‌کند کنسول ایکس‌باکس سری اس را یک هفته زودتر دریافت کرده است و برای ادعای حرفش تصویری را نیز به اشتراک گذاشته است، پرده از فضای ذخیره‌سازی قابل استفاده‌ی کنسول برداشت. 364 گیگابایت از حجم 512 گیگابایتی ایکس‌باکس سری اس برای نصب بازی و برنامه در دسترس است. برای مقایسه می‌شود به حجم 712 گیگابایتی PS5 و 802 گیگابایتی ایکس‌باکس سری ایکس اشاره کرد.
تا اینجا باید این صحبت‌ها را به پای شایعات بگذاریم، تا زمان عرضه‌ی کنسول‌های نسل بعد. البته از لحاظ تئوری درست به نظر می‌رسند. به هر حال این حجم اصلاً کارآمد نیست مخصوصاً با در نظر گرفتن حجم عناوینی چون Call of Duty. کنسول‌های مایکروسافت یعنی ایکس‌باکس سری اس و ایکس‌باکس سری ایکس در تاریخ 20 آبان‌ماه عرضه خواهند شد. PS5 نیز ابتدا در مناطق محدودی به تاریخ 22 آبان‌ماه راهی قفسه‌ها خواهد شد (البته اگر حجم بالای پیش‌فروش‌ها بگذارد) و سپس 29 آبان‌ماه عرضه‌ی جهانی خواهد داشت.

خب دوستان نظرتان چیست؟ این حجم را چگونه ارزیابی می‌کنید؟ لطفاً با ما در بخش نظرات در میان بگذارید.