Menu

پابجی موبایل یا کالاف دیوتی موبایل مسئله این است؟

بی‌شک شماهم ممکن است از طرفداران این بازی محبوب موبایلی باشید، پابجی موبایل نامی آشنا برای تمامی گیمرهای دنیاست.

بعد از عبور از سلطه سوپرسل بر بازی های موبایلی با دو دستاورد بسیار بزرگ با نام کلش آف کلنز و کلش رویال، امروز دنیای گوشی های هوشمند با بازی هایی در سبک بتل رویال به چالش کشیده می‌شود، اکنون زمان آن فرا رسیده تا گوشی ها هوشمند قدرت واقعی خود را به رخ دیگر ابزارها و کنسول‌ها نشان دهند، در این میان نام بازی‌هایی همچون پابجی موبایل، کالاف دیوتی موبایل و فورتنایت به چشم میخورد.

اما بگذارید نگاهی متفاوت به این دو بازی کنیم:

هر دوی این بازی ها اکنون در صدر جدول بیشترین پلیرهای سبک بتل رویال هستند، اگر فورتنایت رو در نظر نگیریم و اون رو در کنار خودمون قرار بدیم، انتخاب گیمرهای ایرانی بین دو بازی پابجی موبایل و کالاف دیوتی موبایل کدام است؟

بی‌شک پابچی موبایل پرچمدار سبک بتل رویال و کالاف دیوتی موبایل را می توان شاهزاده این عصر دانست از نظر شما پادشاه واقعی کیست؟

باید این رو در نظر بگیریم که برای بازی کردن هر کدام از بازی های فوق، نیاز به فیلترشکن وجود دارد اما از نظر شما کدام یک برتر بوده است؟

در کشوری مانند ایران که تحریم های سخت و نفس گیر گوگل پلی و آیتونز تاثیر خودشون رو بر روی گیمرها گذاشته است برای خرید خدمات درون برنامه ای باید چه کرد؟

بی شک یکی از بهترین راه های خرید دورن برنامه‌ای، مراجعه به فروشگاه www.Giftcard.im می باشد.

شما به صورت مستقیم و در کمتر از 1 دقیقه قادر هستید که اقدام به خرید یوسی پابجی موبایل نمایید.

خرید یوسی پابجی موبایل

خرید یوسی پابجی بدون پرداخت هزینه واسطه

یکی از دلایلی که خرید یوسی پابجی را برای بسیاری از کاربران بیش از حد تصور آن‌ها هزینه‌بر می‌کند، وجود واسطه‌هایی است که در فرآیند خرید یوسی پابجی دخیل‌اند. این واسطه‌ها معمولا وظیفه انجام کارهای مربوط به درگاه و پرداخت را انجام داده و در ازای آن پولی را از کارفرما دریافت می کنند. در سایت ما، تمام این واسطه‌ها حذف شده و شما برای خرید یوسی پابجی دیگر نیازی به پرداخت هزینه واسطه را نخواهید داشت. از این رو با استفاده از سرویس‌های سایت ما می‌توانید در بخش زیادی از هزینه های خود صرفه‌جویی کرده و علاوه بر این از خدمات عالی پس از فروش ما نیز بهره‌مند شوید. منظور از خرید بدون واسطه یوسی پابجی این است که ما به صورت مستقیم و کاملا قانونی، یوسی بازی پابجی را به اکانت شما منتقل کرده و برای پرداخت‌های آنلاین از درگاه‌های بین‌المللی نیز خودمان اقدام می‌کنیم. بنابراین نگران امنیت اکانت و پرداخت هزینه‌های بیهوده به واسطه‌ها نباشید.

همان طور که می‌دانید کشور ایران سال‌هاست درگیر محدودیت‌های مالی است که باعث شده ارتباط بانکی ایرانیان با سایر درگاه‌های بین‌المللی کاملا قطع شود. در این بین بسیاری از بازی‌ها و نرم‌افزارهایی که سازندگان آن‌ها در کشورهای خارجی وجود دارند، از درگاه‌های بین‌المللی برای پرداختی‌های مربوط به خرید امکانات استفاده کرده و از این رو چون ایرانیان نمی‌توانند پرداخت‌های خارجی انجام دهند، پس عملا به بسیاری از این امکانات نیز دسترسی ندارند. یکی از بازی‌های محبوب و جذاب موبایلی که از زمان ورود به مارکت بازی‌های موبایلی جزو صدرنشین‌های این حوزه به شمار می‌رود بازی پابجی – Pubg است. شما برای خرید پول پابجی یا همان یوسی uc پابجی در ایران نیاز به کارت‌های بانکی بین‌المللی دارید. از آن جایی که بسیاری از هموطنان‌مان از این امکان بی‌بهره‌اند، ما تصمیم گرفتیم در این سایت اقدام به ارائه خدمات مربوط به خرید یوسی پابجی با استفاده از پول ملی ایران نماییم. بنابراین اگر شما هم جزو افراد ساکن ایران هستید که قصد خرید یوسی پابجی دارید، ما در این سایت آماده خدمت رسانی به شما عزیزان هستیم.

همچنین نیز می‌توانید برای خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل نیز به این فروشگاه مراجعه نمایید.

خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل