Menu

ویژگی‌های منحصر به فرد Resident Evil Village بر روی PS5

به گزارش پردیس‌گیم، قرار است به اطلاعات جدیدی در خصوص این بازی بپردازیم و همه‌ی آن‌چه که درباره‌ی کیفیت اجرایی Resident Evil Village می‌دانیم (حقیقتش چیز زیادی هم نمی‌دانیم زیرا کپکام چیز زیادی را به اشتراک نگذشته است) را با شما به اشتراک بگذاریم. با پردیس‌گیم همراه باشید.
کپکام به تازگی اطلاعات بیشتری در خصوص نسخه‌ی PS5 به اشتراک گذاشته است که نشان می‌دهد شما چگونه می‌توانید از نسخه‌ی مذکور لذت ببرید.
قبل از هر چیز، به لطف فناوری رهگیری پرتو رزیدنت 8 بر روی PS5 فوق‌العاده به نظر می‌رسد، به این فناوری‌ها کیفیت تصویر 4K را نیز اضافه کنید و زمان‌های بارگذاری فوق سریع به لطف SSD بی نظیر PS5. تمام شد آن دوران که برای باز کردن یک در ناچار به منتظر ماندن بودید. البته زمان‌های بارگذاری PS1 چندان هم طولانی نبود.
وقتی پای گیم‌پلی به میان آید، ویژگی‌های منحصر به فرد DualSense است که می‌درخشد. به لطف فناوری‌هایی چون بازخورد لمسی و ماشه‌های تطبیق‌پذیر شما می‌توانید لگد اسلحه‌های مختلف را احساس کنید و از تجربه‌ی واقعگرایانه‌ لذت ببرید. اگر این تجربه واقعاً واقعگرایانه‌ باشد احتمالاً PS5 این بحث احمقانه‌ی قدیمی که ادعا می‌کرد "بازی‌های ویدئویی شما را خشن می‌کند" را وارد فاز جدیدی خواهد کرد!
در نهایت ما فناوری پیشرفته‌ی صدای سه بعدی Tempest را خواهیم داشت. یک ویژگی سطح بالای دیگر از PS5 که برای عاشقان صدا و اتمسفر گیرا فوق‌العاده خواهد بود. هر چه نباشد صدا در بازی‌های ترسناک نقش کلیدی را بر عهده خواهد داشت، از صدای سه بعدی و فراگیر PS5 لذت ببرید.
بازی Resident Evil Village قرار است در سال 2021 میلادی برای پلتفرم‌های PS5، Xbox Series X و PC عرضه شود. صحبت‌هایی از نسخه‌ی نسل هشتمی بازی نیز بوده است. از همه‌ی این‌ها گذشته کپکام قرار است 2 مانستر هانتر جدید را نیز برای نینتندو سوئیچ عرضه کند و حسابی پول پارو کند. کاش من هم‌اکنون جای کپکام بودم.

خب دوستان نظرتان چیست؟ پیش‌بینی شما از نسخه‌ی PS5 بازی چگونه است؟ ظاهراً همه‌ی آن شایعات و ادعاها درباره‌ی مشکل داشتن نسخه‌ی PS5 بی پایه و اساس بوده است نه؟ لطفاً با ما در بخش نظرات در میان بگذارید.