Menu

تاریخ عرضه‌ی احتمالی Gran Turismo 7 مشخص شد

به گزارش پردیس‌گیم، سونی به گونه‌ای از دادن اطلاعات تاریخ عرضه‌ی بازی به شدت مورد انتظار PS5 یعنی Gran Turismo 7 طفره رفته است. آن‌ها گفته بودند که این بازی پرطرفدار از جمله عناوین آغازین PS5 خواهد بود ولی تا کنون هیچ تاریخ عرضه‌ای را مشخص نکرده‌اند. خب خوشبختانه با استناد به تبلیغات رسمی جدید بازی حال بازه‌ی زمانی عرضه‌ی گرن توریسمو 7 مشخص شده است.
ظاهراً بر طبق تبلیغ جدیدی از بازی که در منطقه‌ی کانادا پخش شده است، بازه‌ی زمانی عرضه را نیمه‌ی نخست سال 2021 میلادی ذکر کرده‌اند. بنابراين نیمه‌ی نخست سال 2021 برای دارندگان PS5 بسیار شلوغ خواهد بود.
اخبار Gran Turismo 7 را دنبال نکرده‌اید؟ ایرادی ندارد، ما نکات و ویژگی‌های کلیدی بازی را در پائین برایتان ذکر کرده‌ایم:

کیفیت بصری خیره‌کننده‌: پردازش فوق‌العاده با کیفیت بصری چشم‌نواز به لطف فناوری رهگیری پرتو، پشتیانی از 4K به همراه HDR، نرخ فریم 60.

بارگذاری سریع: به سرعت وارد مسابقه شوید و در منوهای بازی جابه‌جا شوید و تعامل کنید، از میان طیف وسیعی از ماشین‌ها بدون هیچ زمان بارگذاری انتخاب کنید، همه‌ی این‌ها و بیشتر به لطف SSD فوق سریع PS5 محقق شده است.

ماشه‌های تطبیق‌پذیر: قدرت و فشار ترمز را در زیر انگشتانتان احساس کنید. مقاومت ترمزهای ABS را با تمام وجود حس کنید و تفاوت فشار پدال را در ماشین‌های مختلف تجربه کنید. همه‌ی این‌ها و بیشتر به لطف ماشه‌های تطبیق‌پذیر (Adaptive trigger) DualSense محقق شده است.

بازخورد لمسی: چسبندگی لاستیک‌ها با سطح جاده و مسیرهای مختلف را احساس کنید. دست‌اندازهای جاده را حس کنید. همه‌ی این‌ها و بیشتر به لطف فناوری بازخورد لمسی (Haptic feedback) DualSense محقق شده است.

فناوری پیشرفته‌ی صدای سه بعدی Tempest: مکان و جایگاه ماشین‌های اطرافتان را با صدا احساس کنید. تجربه‌ی یک صدای واضح و سه بعدی که به تجربه‌ی شما عمق می‌بخشد.

خب دوستان نظرتان چیست؟ Gran Turismo 7 در راه PS5 است، آیا برای تجربه‌ی یک نسل دیگر از این فرانچایز افسانه‌ای هیجان‌زده هستید؟ لطفاً با ما در بخش نظرات در میان بگذارید.