Menu

بر طبق اطلاعات فاش شده کرایتک بر روی دنباله‌ی بازی Ryse و Crysis کار می‌کند

به گزارش پردیس‌گیم، طبق گفته‌ها اسناد فاش شده از شرکت کرایتک این خبر را می‌دهند که این توسعه‌دهنده‌ی کهنه‌کار بر روی عناوین جدیدی کار می‌کند از جمله دنباله‌ی Ryse، بازی Crysis جدید و ریمستر نسخه‌های 2 و 3.
هفته‌ی گذشته شاهد افشای اطلاعات زیادی مرتبط با شرکت‌های کرایتک و یوبیسافت(طبق معمول) بودیم، چیزی در حدود 700 گیگابایت اطلاعات! حال به گفته‌ی اشخاصی که به این اسناد دسترسی پیدا کرده‌اند، کرایتک بر روی عناوین جدیدی چون: دنباله‌ی Ryse، دنباله‌ی Crysis، نسخه‌ی واقعیت مجازی Crysis، نسخه‌ی موبایلی Hunt و Robinson 2 در حال کار می‌باشد.
در حال حاضر وضعیت این بازی‌ها مشخص نیست. اگر این اطلاعات افشا شده قابل اتکا باشند، این عناوین ممکن است در حال توسعه باشند، برای آینده برنامه‌ریزی شده باشند و یا حتی کنسل شده باشند. در توضیحاتی که برای نسخه‌ی جدید کرایسیس در این اسناد آورده شده، این بازی را یک عنوان بتل‌رویال با ویژگی‌های مخصوص عناوین کرایتک با ارزش بسیار بالا توصیف کرده‌اند.
اما در خصوص باقی پروژه‌ها اطلاعات چندانی در دست نیست، جز این‌که ظاهراً به تاریخ عرضه‌ی ریمستر نسخه‌ی 2 و 3 کرایسیس نیز در این اسناد اشاره شده است که با توجه به تأخیر در عرضه‌ی ریمستر نسخه‌ی اول، تاریخ عرضه‌ی آن عناوین نیز عقب افتاده است، البته پیش از این در ماه آگوست میلادی یک اشاره‌ای به ریمستر نسخه‌ی دوم شده بود. همچنين طبق این اطلاعات افشا شده کالکشن کرایسیس نیز قرار است در سال 2021 عرضه شود.
در نهایت همه‌ی این اطلاعات را تا زمان تأیید رسمی فقط به چشم شایعه بنگرید.

خب دوستان نظرتان چیست؟ ساخت و عرضه‌ی کدام یک از این عناوین بیشتر مورد پسندتان می‌باشد؟ لطفاً با ما در بخش نظرات در میان بگذارید.