Menu

صحبت‌های توسعه دهنده‌ی Sackboy: A Big Adventure درمورد این عنوان دوست داشتنی

به گزارش پردیس گیم و طی مصاحبه‌ای با IGN، سازندگان درباره عنوان در دست توسعه‌ی خود صحبت‌هایی داشته‌اند؛

آقای ند واترهوس (Ned Waterhouse)؛ «می‌خواستیم تجربه‌ای ایجاد کنیم که برای قشیر بزرگی جذابیت داشته باشد و همگی بتوانند از آن لذت ببرند، او (Sackboy) شخصیت فوق‌العاده دوست داشتنی‌ایست، جهان بازی غنی و مجذوب کننده است و دوست داشتیم مردم زیادی بتوانند به آن دسترسی داشته باشند و از آن لذت ببرند. خب، روش ما برای لذت بخش‌تر کردن بازی، گسترده‌تر کردن moveset شخصیت اصلی بود. حرکات جدید بسیاری را خواهید دید ولی برای به پایان رساندن این ماجراجویی فقط به یک سری از آن‌ها به صورت اجباری احتیاج پیدا خواهید کرد. معنی این حرف چالش برانگیز نبودن مراحل نیست. ابتدای بازی آشنا و نرم به نظر می‌رسد، همینطور که پیش می‌روید و به شخصیت بازی و محیط بیشتر عادت می‌کنید درجه‌ی سختی هم بیشتر می‌شود.»

همچنین واترهوس به این نکته اشاره کرد که برای دستیابی به بهترین عنوان پلتفرمری که می‌توانستند بسازند نرخ فریم روی 60FPS قفل شده. علاوه بر این گفته شد که حالت co-op طوری طراحی شده تا مهارت‌های یک بازیکن تأثیری روی بازیکن دیگر نداشته باشد. تا وقتی یک بازیکن قادر باشد به انتهای یک مرحله برسد، بقیه نیز می‌توانند به کمک او مرحله را به آخر برسانند.

ایشان ادامه داد؛ «وقتی صحبت نسخه‌ی PlayStation 4 بازی به میان می‌آید، فکر نمی‌کنم هیچکس با خریدن آن ناامید شود. برای من و تیم خیلی مهم بود که بازی به راحتی روی کنسول قبلی اجرا شود تا مردم بیشتری بتوانند فرصت استفاده از این عنوان را داشته باشند. با اینحال، سخت افزار جدید قوی‌تر است. ویژگی‌های بیشتری دارد و این اجازه می‌دهد تا نه تنها از نظر بصری عملکرد بهتری داشته باشیم، بلکه با استفاده از SSD و قابلیت‌های DualSense تجربه‌ی جالب‌تری ایجاد کنیم.»

عنوان جدید Sackboy طی مراسم PlayStation’s Future of Gaming showcase در ماه ژوئن معرفی شد. کمی بعد و در رویدادی که طی ماه سپتامبر برگذار شد مشخص گردید این بازی علاوه بر حضور در PS4 یکی از عناوین لانچ PS5 نیز خواهد بود. در نهایت، قرار است یک نسخه ویژه نیز عرضه شود که شامل artbook، موسیقی متن، لباس‌های اختصاصی Sackboy و عروسک Sackboy می‌شود.

Sackboy: A Big Adventure برای PlayStation 4 و PlayStation 5 در 22 آبان عرضه می‌شود.