Menu

شایعه: توسعه‌دهندگان Cyberpunk 2077 اخیراً هفته‌ا‌ی شامل 100 ساعت کاری را پشت سر گذاشته‌ا‌ند

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از gamingbolt، عنوان به شدت موردانتظار Cyberpunk 2077 محصول استودیوی محبوب CD Projekt RED با تأخیر دیگری روبرو شده است، و این بار زمان عرضه‌ی بازی تا ماه دسامبر عقب افتاده است زیرا توسعه‌دهنده می‌خواهد بیشتر از گذشته روی پورت نسخه‌های نسل هشتمی بازی کار کند. با این حال، با توجه به گزارش‌های مربوط به بحران وضعیت کرانچ این شرکت، این تأخیر چه تأثیری بر وضعیت ساعت کاری کارمندان فعلی داشته است؟ به گفته جیسون شرایر از Bloomberg، که گزارش تغییر وضعیت این شرکت در دوره‌ی کرانچ قبل از ماه نوامبر را بیان کرده بود، پس از اعلام خبر تاخیر بازی نیز شرایط استودیو و فشار کاری قبلی تغییر نکرده است.

شرایر در توییتر گفت که "سه هفته تاخیر برای Cyberpunk 2077 غیر معمول است اما احتمالاً تغییر زیادی برای توسعه‌دهندگان نخواهد داشت، به هر حال بسیاری از آن‌ها برای یک توسعه‌ی یک پچ پس از انتشار یک دوره‌ی کرانچ را در دسامبر خواهند داشت. اما من امیدوارم که واقعیت برای کسانی که سعی در انکار آن دارند، واضح‌تر شود. "

یک توسعه‌دهنده از CD Projekt RED اخیراً به شرایر گفت که آن‌ها یک هفته‌ی 100 ساعته را پشت سر گذاشته‌اند. یکی دیگر از توسعه‌دهندگان (سابق) نیز به من (نویسنده‌ی خبر) گفت که آن‌ها برخی از دوستان خود را در آنجا دیده‌اند و به نظر رسیده که "از نظر جسمی مریض هستند." این درحالی است که موضع این استودیو در گذشته در این باره برخورد محترمانه و حرفه‌ای با توسعه‌دهندگان اعلام شده بود. رئیس استودیو آدام بدوفسکی نیز پیش از این تاخیر اظهار داشت که هر ساعت حضور و کار اضافی کارمندان جبران می‌شود در حالی که 10 درصد درآمد تولید شده نیز مستقیماً بین تیم توسعه تقسیم می‌شود.

Cyberpunk 2077 در حال حاضر قرار است در تاریخ 10 دسامبر برای Xbox One ، PS4 ، PC و Google Stadia منتشر شود. کار برای نسخه های Xbox S / S و PS5 همچنان ادامه دارد، اگرچه هنوز تاریخ انتشار آن مشخص نیست.