Menu

فیل اسپنسر بار دیگر تعهد Microsoft در قبال عرضه‌ عناوین فرست پارتی این شرکت برای PC و Steam را تأیید می‌کند

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از gamingbolt، پس از مدت‌ها انتظار و فقط در طی دو هفته‌ی دیگر، طرفداران بازی‌های ویدیویی می‌توانند کنسول‌های نسل جدید شرکت موردعلاقه‌ی خود را در دست بگیرند. Microsoft دو سیستم با رویکرد منحصر به فرد را در Xbox Series X و Xbox Series S منتشر خواهد کرد. با این حال، همانطور که بسیاری ممکن است بدانند، Microsoft رویکرد بسیار بازتری را برای تجربه‌ی عناوین خود در پلتفرم‌های دیگر اتخاذ کرده که به نظر می‌رسد قرار نیست تا مدت زیادی تغییر کند.

طی گفتگویی با Gamereactor، فیل اسپنسر از بخش Xbox در مورد نحوه پشتیبانی از عناوین فرست پارتی Microsoft صحبت کرد. هنگامی که در مورد ادامه عرضه‌ی این عناوین در پلتفرم رایانه‌های شخصی از او سوال شد، وی گفت که این برنامه دقیقاً قرار است همان کاری باشد که آن‌ها اکنون انجام می‌دهند و اکنون انتظار مشتری برای انجام این کار وجود دارد. نه‌تنها این مورد، او همچنین بار دیگر تعهد خود را نسبت به Steam بیان کرد زیرا که Microsoft اخیراً عناوین فرست پارتی خود را در آن فروشگاه عرضه کرده است.

"این انتظار از مشتری وجود دارد مانند آنچه در حال حاضر در مورد رایانه‌های شخصی وجود دارد، جایی كه مردم واقعاً سوال نمی‌كنند(از بابت آن مطمئن هستند) – ممكن است در زمان‌های خاصی موارد منحصری به فردی وجود داشته باشد – اما اگر ما بازی فرست پارتی را عرضه می‌كنیم، این عناوین برای رایانه‌های شخصی نیز منتشر می‌شوند. و اگر ما در حال عرضه‌ی بازی فرست پارتی خود برای رایانه‌های شخصی باشیم، آن عناوین به Steam و فروشگاه خودمان می‌آید. زیرا ما برای مشتری هایمان توقعاتی ایجاد کرده‌ایم."

"من از بازی‌هایی که می‌سازیم احساس خوبی دارم و از این بابت در PC نیز احساس خوبی دارم. شما می‌دانید که اگر به پنج سال پیش بر‌گردم، بارها و بارها گفته‌ام که ما به PC متعهد هستیم و بعد آن یک سری متعجب می‌شدند، و به همین دلیل کار زیادی نکردیم. اما فکر می‌کنم اکنون وقتی نگاه می‌کنید که در PC و Steam و Game Pass چه جایگاهی داریم، ما نشان داده‌ایم که تعهد ما با گذشت زمان جواب داده است. ممکن است مشتریان رایانه‌های شخصی کاری که انجام می‌دهیم را دوست داشته یا دوست نداشته باشند، اما آن‌ها می‌دانند که هنگام عرضه‌ی عناوین مختلف، تمام تلاش خود را روی رایانه‌های شخصی و همچنین Xbox انجام خواهیم داد. "

در حالی که در یک دوره‌ی خاص پشتیبانی بخش رایانه‌های Microsoft فقط مربوط به Windows Store بود، اما اکنون عناوین آن‌ها به طور مداوم در Steam منتشر می‌شوند و همچنین در برخی مواقع در مورد آوردن فناوری xCloud به رایانه‌های شخصی صحبت کرده‌اند. به نظر می‌رسد این شرکت سیاست‌های خود را برای توسعه‌ی بیشتر در بخش رایانه‌های شخصی تنظیم کرده است.