Menu

رکوردها جا به جا می‌شوند و 12 هفته‌ای که در برابر 12 ساعت رنگ می‌بازند!

به گزارش پردیس‌گیم، گزارش‌ها حاکی از آن می‌باشد که چنان‌چه شما تا بدین لحظه PS5 را پیش‌خرید نکرده باشید، احتمال یافتن آن در قفسه‌ها به شدت نادر خواهد بود. می‌پرسید چرا؟ در ادامه با ما همراه باشید.

جیم رایان مدیرعامل پلی‌استیشن در جدیدترین مصاحبه خود درباره‌ی پیش‌فروش PS5 حرف زده است و گفته: تقاضا برای PS5 سرسام‌آور بوده است و زمانی که ما امکان پیش‌خرید را فراهم کردیم تعداد سفارشات بسیار قابل توجه بود تا جایی که ما اعلام کردیم تمام تلاشمان را خواهیم کرد تا در ماه‌های آینده دستگاه‌های بیشتری را آماده‌ی عرضه کنیم. رایان این نکته را نیز مشخص کرد که همه‌ی افرادی که قصد خرید در روز عرضه را دارند، توانایی پیدا کردن دستگاه را نخواهند داشت.

با این‌که سونی پیش از این گفته بود که کنسول‌های بیشتری را برای عرضه به نسبت PS4 آماده خواهد کرد ولی دلیل کمیاب بودن PS5 پیش‌خرید گسترده‌ی آن اعلام شده است. رایان این آمار را نیز تأیید کرد که پیش‌فروش PS5 در 12 ساعتی که برای پیش‌خرید موجود بود به اندازه‌ی پیش‌فروش 12 هفته‌ی ابتدایی PS4 بوده است. این آمار مختص ایالات متحده می‌باشد و این نکته را نیز در نظر بگیرید که خود PS4 نیز عرضه‌ی خیره‌کننده‌ای را تجربه کرده بود.

به هر حال به نظر می‌رسد که PS5 از همین ابتدای کار قرار است موفقیت کنسول پیشین سونی را نه تنها در ايالات متحده بلکه در کل جهان تکرار کند و حتی فراتر از آن نیز برود. با توجه به عناوین بزرگی که برای عرضه آماده شده‌اند از جمله Demon’s Souls و Marvel’s Spider-Man: Miles Morales به نظر می‌رسد که طرفداران نسل بسیار خوبی را در پیش داشته باشند.

کنسول پلی‌استیشن 5 قرار است در تاریخ 22 آبان‌ماه عرضه‌ی محدود و 29 آبان‌ماه عرضه‌ی جهانی داشته باشد.

خب دوستان نظرتان چیست؟ این آمار و ارقام را چگونه ارزیابی می‌کنید؟ لطفاً با ما در بخش نظرات در میان بگذارید.