Menu

سونی کماکان برنامه‌هایی برای خریدهای بیشتر در سر دارد

به گزارش پردیس‌گیم، با توجه به آمار خیره‌کننده‌ی PS5 و گزارشاتی که خبر از کمیاب بودن دستگاه در هنگام عرضه به دلیل استقبال گسترده می‌دهند، سونی اما دست روی دست نگذاشته و در حال استراحت نیست. رئیس بخش پلی‌استیشن آقای جیم رایان به تازگی صحبت‌هایی کرده است که توجه به آن‌ها خالی از لطف نیست. جیم می‌گوید که شرکت کماکان به فکر گسترش و خریدهای بیشتر است البته ما گسترش داخلی را ترجیح می‌دهیم و توجه به استودیوهای داخلی را ارجح می‌دانیم.

سونی در سال‌های اخیر بارها اظهار کرده است که علاقه به گسترش و خریدهای بیشتر دارد، ولی به نسبت رقیب دیگرش یعنی مایکروسافت، اقدامات کمتری انجام داده است. آخرین خرید بزرگ سونی اینسومنیاک گیمز می‌باشد در سال 2019. این استودیو از دیرباز رابطه‌ی خوبی با غول ژاپنی داشته است و این تصمیم به جایی بود. چند هفته‌ی دیگر نیز جدیدترین دستپخت این استودیو برای PS5 و PS4 عرضه خواهد شد، یعنی Marvel’s Spider-Man: Miles Morales.

باید منتظر ماند و دید آینده چه دستاوردی برای سونی زیر سر دارد. به نظر می‌رسد که سونی به روند رو به جلوی خودش ادامه خواهد داد اما برای تضمین موفقیت باید به فکر گسترش استودیوهای داخلی خودش باشد. البته که خرید تنها گزینه نیست و آن‌ها می‌توانند استودیوی جدید را تأسیس کنند. هر چند که گزینه‌ی خرید نیز به گفته‌ی جیم رایان روی میز است و در زمان مناسب و به جا رخ خواهد داد.

اما درباره‌ی PS5، این کنسول قرار است در 22 آبان‌ماه عرضه‌ی محدود داشته باشد و عرضه‌ی جهانی آن در 29 آبان‌ماه خواهد بود.

خب دوستان نظرتان چیست؟ خرید استودیوی جدید یا گسترش استودیوهای فعلی و یا این‌که تأسیس استودیوی جدید؟ لطفاً با ما در بخش نظرات در میان بگذارید.