Menu

عنوان PUBG به صورت 60 فریم بر ثانیه در PS5 و Xbox Series X اجرا خواهد شد

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از gamingbolt، اگرچه عنوان سبک تیراندازی و بتل رویال بسیار محبوب PlayerUnknown’s Battlegrounds نسخه اختصاصی نسل بعدی دریافت نمی‌کند، اما به لطف پشتیبانی کنسول‌های نسل بعد از قابلیت Backward Compatibility، این بازی در PS5 و Xbox Series X / S قابل اجرا خواهد بود. در به روزرسانی اخیر، سازندگان بازی تأیید کردند که بازیکنان چه بهبودهایی را می‌توانند در سخت افزار نسل بعدی ببینند.

در PS5 و Xbox Series X، عنوان PUBG به صورت 60 FPS با انتخب گزینه‌ی Framerate Priority اجرا خواهد شد. این نسخه‌ها به ترتیب بر اساس نسخه‌های PS4 Pro و Xbox One X بازی ساخته شده‌اند که گزینه Framerate Priority را در به روزرسانی اکتبر به بازی اضافه می‌کنند.

در همین حال، بر روی کنسول Xbox Series S، بازی PUBG با توجه به نسخه‌ی پایه‌ Xbox One بازی، به صورت 30 FPS به کار خود ادامه خواهد داد. توسعه دهندگان می‌گویند بعداً گزینه‌ای برای بالا بردن فریم‌ریت بازی در Xbox One پایه و Xbox Series S اضافه خواهد شد، اما اکنون گزینه‌ی خاصی برای آن ارائه نشده است.

توسعه دهندگان همچنین می‌گویند که در کنسول‌های نسل بعدی، عملکرد بازی PUBG "بسیار پایدار" است و "افت فریم در آن کم است" ، در حالی که بازی از بارگذاری سریعتر نیز سود خواهد برد.

PUBG در حال حاضر برای رایانه‌های شخصی ، Xbox One ، ، iOS ، Android و Stadia در دسترس است. این برنامه از طریق Backward Compatibility برای Xbox Series X / S در تاریخ 10 نوامبر و برای PS5 در 12 نوامبر در دسترس خواهد بود.