Menu

تأخیر مجدد برای Cyberpunk 2077؛ ورود به شهر شب دگرباره به تعویق افتاد!

به گزارش پردیس‌گیم، بازی Cyberpunk 2077 به شدت مورد انتظار طرفداران و بازی‌بازان می‌باشد، سال‌هاست. این بدان معناست که هر تأخیر آب سردی بر پیکر طرفداران این بازی می‌باشد و تعداد این تأخیرها هم کم نبوده است. با توجه به خبر اتمام مراحل ساخت بازی (به اصطلاح گولد شدن) خیلی‌ها آسوده خاطر بودند که دیگر تأخیری در میان نخواهد بود، متأسفانه باز هم هست.

استودیوی سازنده یعنی CD Projekt RED خبر تأخیر بازی را بر روی توئیتر اعلام کرد و از تأخیر 3 هفته‌ای بازی پرده‌برداری کرد. بازی هم‌اکنون قرار است در تاریخ پنجشنبه 20 آذرماه عرضه شود. جالب اینجاست که خود استودیوی سازنده به ماجرای گولد شدن بازی اشاره کرد و گفت آن ماجرا به معنای اتمام کار ما و پایان یافتن بهینه‌سازی نبوده است. علت این تأخیر مجدد را نیز این‌گونه عنوان کرده‌اند که به زمان بیشتری برای بهینه‌سازی بر روی هر 9 دستگاه نیاز داشته‌اند. یعنی ایکس‌باکس وان و ایکس و پشتیبانی از ایکس‌باکس سری ایکس و سری اس، PS4 و PS4 pro و پشتیبانی از PS5، نسخه‌ی کامپیوتر و گوگل استادیا.

به هر حال قضاوت این ادعا با شما، تاریخ عرضه‌ی جدید Cyberpunk 2077 پنجشنبه 20 آذرماه می‌باشد.
در همین راستا آقای جف کیلی این نکته را نیز اعلام کرد که با توجه به این موضوع بازی به مراسم امسال نخواهد رسید. و با این کار آب پاکی را ریخت.

خب دوستان نظرتان چیست؟ این اتفاق را چگونه ارزیابی می‌کنید؟ لطفاً با ما در بخش نظرات در میان بگذارید.